dizi izle

Survivor Ünlüler Gönüllüler 6 Mayıs 2013 izle






Video saniye sonra yüklenecektir. Tanıtımı geç  »








Telif Hakları Nedeniyle Kaldırılmıştır.

   
  

21 Yorum Survivor Ünlüler Gönüllüler 6 Mayıs 2013 izle

  1. meltem
    02:48 on Mayıs 7th, 2013

    helal olsun admin sitenizi cok begeniyorum kaliteli paylasimlariniz icin cook tesekkür ediyorum emeginize saglik..

  2. Bilgin
    02:54 on Mayıs 7th, 2013

    Rica ederim 🙂

  3. Tagero
    04:04 on Mayıs 7th, 2013

    Bende tesekur ederim paylasim icin ..

  4. talper
    06:56 on Mayıs 7th, 2013

    Artık sitenize daha çok girmeye başladım.Acaba nedendir diye sormayın!

    Görünen köy kılavuz istemez misali;kalite olunca gerisi boş.Emeğinize sağlık çok teşekkür ederim.

  5. Bilgin
    13:17 on Mayıs 7th, 2013

    Teşekkür ederim.

  6. yusuf
    14:18 on Mayıs 7th, 2013

    YA FATMAGÜL GİTSEYDİ KEŞKE BOZOK BALIK TUTUYO TAKIMI DOYURUYO PERMFORMANSIDA DAHA YÜKSEK BENCE

  7. turane
    18:16 on Mayıs 7th, 2013

    ben umiti destekliyorum,helal olsun.kecen yilki survivorda nihatin haqqi demiwdim,simdi umitin haqqi diyorum.

  8. sudecik
    20:04 on Mayıs 7th, 2013

    teşekkürler admin çok güzel bir siteniz var tebrik ederim emeğinize sağlık 🙂

  9. aysu
    22:29 on Mayıs 7th, 2013

    oha cidden survivor yılın dizisi yarışması aksiyonu starın starı <3

  10. boşver
    22:42 on Mayıs 7th, 2013

    abi bennu nun çoçukları çok yakışıklııııııııııııı <3<3<3<3<3

  11. boşver
    22:44 on Mayıs 7th, 2013

    AMA BENNU NUN ÇOCUKLARI ÇOK YAKIŞIKLIIIIIIIIIIIIIIIIIIII <3<3<3

  12. unal
    12:59 on Mayıs 8th, 2013

    fatmagul cok zayif kizlara karsi biraz oyun almasi lazim duyguya yardici olmali ben duyguyu destekliyorum

  13. Remzi
    13:54 on Mayıs 8th, 2013

    duygu hanım seni sahsım adına yürekten tebrik ediyorum gerçekten dik durmasını bilen mücadeleyi seven çok başarılı bir karakter çok akıllı bir yarışmacısın sonuna kadar mücadeleye devam korkma her an her zaman bizleri yanında hisset bu güç sana yeter selamlar sevgiler k.i.b

  14. rıdvan
    21:49 on Mayıs 8th, 2013

    duygu kadar profoyonal ara bozucu görmedim nasıl bişey bu ya allah kimsenin başına vermesin böyle bişey

  15. ayık ol
    22:23 on Mayıs 8th, 2013

    bu oyunun birincisi ümit karan

  16. merve türkmen
    12:39 on Mayıs 10th, 2013

    duygu şeytanin ta kendisi

  17. merve türkmen
    13:00 on Mayıs 10th, 2013

    ben şunu anlamiyorum murat hilmi fatmagülü yazacagini 1 saat önce olsayda açikladilar ama fatmagül bozogu yazacagini hiç açiklamadi yine fatmagülü hakli bulyor fatmagülde ikili oynuyor niye bunu bozok görmiyor

  18. melike
    21:20 on Mayıs 10th, 2013

    duyguyu destekliyorum hilmicem ve murat tam bi yalancı çıktılar ne biçim erkekler yaa

  19. yağmur
    13:05 on Mayıs 11th, 2013

    duygu çok iyi birisi ama bozok hilmicem murat ona çok kötü davranıyorlar ünlülerden ise keşke erhan gitmeseydi

  20. ayşe
    19:34 on Mayıs 11th, 2013

    iyiki bozok gitmiş

  21. APTAL FATMA GÜL
    04:17 on Ağustos 30th, 2013

    LAN FATMAGÜLLE BOZOĞUN GÜCÜ BİRMİ SANKİ FATMAGÜL MALI 1 Cİ OLACAK HAYATIMDA Bİ KIZA BU KDR UYUZ OLMADIM … TİPİ HAREKETLERİ , HERŞEYİ BENİ DELİRTİYO… TEK SEWDİĞİM ADAMIMELENDİ … BOZOK <3 FATMAGÜL YANIMDA OLSAN SENİ KOMAYA SOKARIM O KDR UYUZ OLUYORUM SANA DÜNYADA SON KIZ SEN KALSAYDIN YÜZÜNE BİLE BAKMAZDIM O KDR UYUZSUN.. Bİ KIZ BU KDR APTAL , ÇİRKİN , 2 YÜZLÜ OLAMAZ .. BAŞTA DUYGUYA LAF EDİYODU SONRA KNK OLDU 2 YÜZLÜ KÖPEK ULAN WARYA NASIL SİNİR ETTİ BENİ YA MQ APTALI LAN FATMAGÜL KARŞIMA ÇIKMA SAKIN SENİBİ YERDE GÖRSEM DALARIM DİREK O KDR UYUZ BİRİSİSİN… LAN Bİ OYUNDADA BECERİKLİ OL APTAL..BECERİKSİZ NORMAL HAYATTA NASIL ACABA EVLENDİNDE EVENİN HANIMI BİLE OLAMAZ BU APTAL O KDR BECERİKSİZ ÇÜNKÜ.. APTALSIN SADECE… BOZOK KEŞKE ELENMESEYDİ HEP SENİ TUTTUM.. FATMAGÜL GİBİ BECERİKSİZ APTAL BİRİNİDE NİYE ALDILAR SURVİVOR'A SANKİ 1 Cİ OLACAK APTALLLLLL… BAŞKADA BİŞY DİYEMİYORUMM…. BOZOK <3 SEN GÖNÜLLERİMİZİN ŞAMPİYONUSUN …

Survivor Ünlüler Gönüllüler 6 Mayıs 2013 izle - Yorum Yaz

Adınız*
E-Mail Adresiniz:*
Yorumunuz:*

A d v e r t i s i n g


Bu Dizileri izlediniz mi?