dizi izle

Survivor Ünlüler Gönüllüler 27 Mayıs 2013 izle






Video saniye sonra yüklenecektir. Tanıtımı geç  »




Telif Hakları Nedeniyle Kaldırılmıştır.

   
  

52 Yorum Survivor Ünlüler Gönüllüler 27 Mayıs 2013 izle

  1. tayfun
    01:59 on Mayıs 28th, 2013

    izlemek için full hd yi bekliyorum

  2. Bilgin
    02:07 on Mayıs 28th, 2013

    15 dk ya gelir

  3. bülent
    02:08 on Mayıs 28th, 2013

    ayıp bee ümit kocaman adamsın yakıştımı sana kıza köpek çagırır gibi küçü küçü yapmak sonra terbiyesizligini ört bas etmek için duygunun üzerine yürüdün çok ayıp bir bayanın üzerinede yürünmezki duygu tek başına iyi mücadele ediyon bu şahsiyetsizlerle taş olsa çatlar duyguyu eletmek için ellerinden geleni yapıyorlar ama duygu elenmıyecek emin olun çünkü acun işini bilir acunun ekmegine yag sürüyor duygu duygu elenirse survivordaki tat gider acun bunu yapacak kadar akılsız degil ama duyguda bu survivorı sonuna kadar hakediyor duygunun hakkıdır…

  4. tayfun
    02:12 on Mayıs 28th, 2013

    eyvallah ALLAH senden razı olsun dizi sitelerinin içinde en iyi senin siten emeğine sağlık

  5. esra
    02:23 on Mayıs 28th, 2013

    Evet katiliyorum sana bülent, önce o hareketi yapiyor sonrada ben ne terbiyesizlik yapmisim diyort, takiminada yazik kimse bisey demiyor ümitden bukadarmi korkuyolar be yada gercekten onlarda kör, bi kiz kendini savununca neden saygisiz oluyoda bi adam yakismayan bi hareket yapinca sonrada üstüne yürüyünce terbiyesiz olmuyor, onu anliyamiyorum

  6. Bilgin
    02:26 on Mayıs 28th, 2013

    Gözümden düştü ümit, bi de konuşabilse 😀

  7. seda
    02:32 on Mayıs 28th, 2013

    ümittttt sen ne lanet bir adamsınnnn şerefsiz karaktersiz köpekkkk sizde ünlü köpekler olarak birbirinize yalakalık yapıyosunuz ırmakkk sende az o…puuuuu değilsinnn şıllıkkkk hepiniz birbirinizden boksunuzz aşalıklılar dörtlüsü sizden nefret ediyorummm

  8. onur tuna
    02:45 on Mayıs 28th, 2013

    480 pikseller gelmeye başladı bile, taze taze sıcak sıcak, ohh misss :))

    kolay gelsin admin, kayıtları yapan capture kartına, upload yapan modemine sağlık 🙂 😀

  9. tayfun
    02:47 on Mayıs 28th, 2013

    aynen seda sana katılıyorum

  10. ümit
    02:56 on Mayıs 28th, 2013

    Bülent eger henüz evlenmediysen umarim Duygu gibi bir kizla evlenirsin. Hepiniz kör müsünüz? Duygu kendi takimindaki herkesi illet etmis durumda. Ümit killik yapmis olabilir, ama bunu takimi icin yapiyor. Oyun icinde olanida oyunda birakiyor. cünkü adam profesyonel sporcu.

  11. meloş
    02:58 on Mayıs 28th, 2013

    ümit az bile yaptı duygu bi kuduruk köpek gibi millete saldırıyo kız kaybetmeyi hazmedemiyo millete kan kusturdu defolup gitsede diğerleri rahatlasalar lanet bi kız

  12. SESE
    03:04 on Mayıs 28th, 2013

    ben daghani tutmiyurum ama onun icin uzuluyurum ya unluller onu istemedi sonra gonululere geldi ve duyguda ona boyle davraniyor adam yazik onun yerie olmak istemazdim

  13. jale
    03:07 on Mayıs 28th, 2013

    umiti seviyorum ama bogun ayip etti ama duygu zatan yanis insan bide hilmicem saygisiz umarim bu yarismayi dogu alir o almazsa murat sonra onar hakediyor ama ne olursa olsun umitide seviyorum ama bugun ayip etti o kadar

  14. bülent
    03:16 on Mayıs 28th, 2013

    teşekkürler esra aklın yolu bir göz var nizam var duygu haklıydı ümit bir bayana bu şekilde davranamaz saygıdan bahsedıyorsan donup kendıne bakacaksın ümit kardeş ben zoru severim kolay benim işim degildirher sinirli agresif kızın mutlaka ama mutlaka duygusal bir noktası vardır onu gün yüzüne çıkarı oradan yakalayacaksınki dünyanın en uysal tatlı kızı olur onun dünyasına inmek içinde hayal dünyanı ortaya koymalısın ümit kardeş…

  15. bülent
    03:26 on Mayıs 28th, 2013

    arkadaslar bir düşünün kendınızı duygunun yerıne koyun egri oturalım dogru konusalım adasınız aclık arkadan oyun cevırmeler oyun anında oyuna mudahale baskı entrika siz inanın duygu kadar bile sabredemezsınız ümit yanlış yapıyor hiçbiri sen yanlış yaptın demıyor ümite yalakalık yapıyor duygu yanlışı vurguluyor hazmedemıyor haklı oldugu halde haksız duruma dusuyor duygu günah keçisi geçimsiz oluyor ama ümit gibileri yanlış oldukları halde kahraman ilan ediliyor bumudur sizce adelet bir cogumuz orda olsak bu durumu hazmedemeyız empati kurun duygunun ne kadar haklı oldugunu anlıyacaksınız emin olunki duygu davranışlarıyla cok haklı….

  16. Mustafa
    03:33 on Mayıs 28th, 2013

    21:32 de calan melody nin adi ni bilen varmi? Bir zahmet yazabilirmi

  17. jale
    03:44 on Mayıs 28th, 2013

    duygu cok haksiz ve salik problemleri var dundu zaman dr gitsiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin kesiiiiiiiiiiiiin

  18. jale
    03:44 on Mayıs 28th, 2013

    zatan yarin gidar harkes de rahatlayicak

  19. ümit
    03:49 on Mayıs 28th, 2013

    Bir tek Ümit örneginden gidiyorsun, bana da aklinca laf soktugunu saniyorunsun bülent. O melek gibi gösterdigin kiz sadece Ümit'le degil, Murat'la, Hilmi'yle, Daghan'la elenenleri saymiyorum bile. Ayrica Dogukan la Cengiz ve Iramk ada laf sokuyor. Kiz sinirli, agresif diye herkes onu idare etmek zorunda. Elbette onunda hakli oldugu yerler vardir. Ama öyle bir insana kim yakin olmak ister, bilemiyorum gercekten. Cünkü tartisma kacinilmaz. O kizla beraber olanda sustali maymuna döner. Senide baya bir hevesli gördüm bu konuda Bülent kardes

  20. Kubilay
    03:57 on Mayıs 28th, 2013

    Ümit Karan duyguya çok az şey söyledi.. Ben olsam onu döverim yarışmadan diskalifiye ederim kendimi halk benle gurur duyar 😀

  21. Tagero
    04:57 on Mayıs 28th, 2013

    Unluler kendilierini bozmaya basladi ..

  22. jale
    05:52 on Mayıs 28th, 2013

    orda umit kanusuyur ve elerini dogal olarac kulaniyor bi sekilde ama kesinike vuram icin dil ama duygu oyuncuya onu kotu dusurmek icin hep yapdi gibi bana el kol hareketleri yapma

    zatan unlu olmak icin gitmis ki balki bi filmde de olsa 100 oyuncu dil de 1 ya 2 olsun okadar

  23. alper60
    07:33 on Mayıs 28th, 2013

    Survivor'a toplam 17 kişi katıldı.Baştan beri her bölümü izledim.Şimdi sizlere soruyorum.Duygu'nun tartışmadığı bir tek insan söyleyin.Ben bulamadım.Diğer 16 kişi hep mi haksızdı? Duygu haklı diyenlere elinsaf diyorum.Reyting uğruna Duygu'yu ön plana çıkaran Acun'u esefle kınıyorum.Bundan sonra Survivor'da bir tane de Psikolog olursa sanırım bu tartışmalar olmaz.

  24. Abdullah
    08:28 on Mayıs 28th, 2013

    Asıl köpek asıl şerefsiz duygu denen şeydir her oyunda sakatlanana oy neden sakatlandı fatmagül gibi efendi bi kızı bile dövecekti kötü bi ödül için siz neyin şerefinden karakterinden bahsediyorsunuz önce ümite abi demeyi bilsin önce saygı göstersin neden ümitin hilmicemle muratla bi problemi yokta o salak idiot kız kırması ile problemi var ?

  25. nesli
    08:41 on Mayıs 28th, 2013

    duygu=kavga=laf cambazligi=agresiflik=sinir harbi=kurnazlik=cirkeflik=……………………………………………….

  26. ekrem kurt
    10:22 on Mayıs 28th, 2013

    kim veda etti

  27. badboy
    10:33 on Mayıs 28th, 2013

    duygu oldukça daha çok kavgalar çıkar böyle allah düşmanımın başına vermesin öyle bir kızı ya 🙂

  28. duru
    11:41 on Mayıs 28th, 2013

    öncellikle bulent ve seda ısımlı arkadaşlar size seslenıyorum ya bu yarışmayı tam ızlemıyor yada duygunun çevresınden bırılerıymiş gibi onun haklı yonlerını ortaya cıkarıyorsunuz sizin gibi insanlar yuzunden bızım toplumumuz terbıyesız sımarık ve o… gibi duygularla dolar taşar.sen once ırmaga o… diyecegıne seda hanım o duygu dedgın kadının neler yaptıgına bak şizofren ruh hastası umıt az bıle yaptı o oyunlarda unlulerın butun dıkkatını bozarken laf atarak kımse haksız demıyor once adam gibi izleyın ondan sonra saygısızca konuşunun bu yarışmada unluler adam gibi adamdırlar o duygu bugun defolup gidecekkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk…………

  29. duru
    11:46 on Mayıs 28th, 2013

    ayrıca o duygu dıye savundugunuz usta oyuncu ırmaga sen hangı oyunu kazandınkı dıye terbıyesızce laf atınca bennuya yaşlı dıyınce gulen cengız dusunce gulen bozoga aile ilişkisinde laf atan v.s…. bak say say bıtmyor kım bu duygu duşundunuzmu hiç……………

  30. burak
    12:02 on Mayıs 28th, 2013

    Arkadaşlar limuzindeki müziğin adı neydi dans ettikleri

  31. esra
    12:31 on Mayıs 28th, 2013

    Ya arkadaslar burasi küfür alanina dönüshttü kendinize niye bukadar kaptiriyosunuz, galatasaraylilarda ümit den baska bisey görm üyolar oda belli oldu yani, duyguya gelince duygu oglak burcu oldu icin haksizliga gelemiyo ve cok dogrucudur belki normal hayatta bukadar agresif olmaya bilir ama survivorda bu karekterini cok fazla yansitiyo evet ama bu onun kötü bir kiz olduna anlamina gelmez

  32. ümmühan
    13:03 on Mayıs 28th, 2013

    ayıp be ümit şu haline bak adam olmadığını birkez daha belli ettin o hareketi nasıl yaparsın ya. birde samimiyetsiz buluyorum diyorlar ne olacak kavga ettler diye kanlı bıçaklımı olacaklar artık süresi doldu bu ümit ve diğer ünlü olmayıp ünlü geçinenlerin

  33. ümmühan
    13:05 on Mayıs 28th, 2013

    sırf siz duygu gider dediğiniz için göndermemek var be. biz takımı düşünerek duygu gitsin diyoruz ama böyle boş boğazlar yüzünden göndermek istemiyoruz duyguyu

  34. ayka
    13:08 on Mayıs 28th, 2013

    limuzindeki mahninin adin istiyrem zehmet olmasa yazardinizda.

  35. yonca
    13:10 on Mayıs 28th, 2013

    duyguu defoll gittt artııkkkk ümit karan sonuna kadar haklı az bile yaptıı

  36. Oğuz
    13:11 on Mayıs 28th, 2013

    Bülent bey yorum yapmıssında hep ümit'i eleştirmişsin.Bi duygu hayranlıgı var heralde.Bu duygu denilen kız dicem ama kızlara ayıp olur dersem.Bu duygu denilen mahlukat oyun basında emeli çıldırttı.Mustafayı delirtti.Bozok'u delirtti.Hilmicemi cıldırttı.bu mahlukat psikolojik sorunlar yaşıyor.Ben suratına bakamıyorum.Mozaiklesinler şunun yüzünü

  37. adsız
    13:50 on Mayıs 28th, 2013

    yarışmayı zevkle izliyorum tek bir şeyden hoşlanmıyorum oda ünlüler takımındaki gereksiz olan insanlıktan ve saygıdan bahseden zat kendisi saygıdan ve insanlık hiç nasiplenmemiş başkalarına hakaret edercesine konuşuyor ümit yakışmıyorsun tefol git

  38. reyhan
    15:07 on Mayıs 28th, 2013

    Selamlar.Dunki oyunda unluler Acun beyihec orada olamgini bele gormazden gelirdiler onlar karar verirdiler yarisma oldumu olmadimi.Bu nasil bir oyun ?cox sukur Acun bey sonunda bir onalrinda agzini yumdurdu!Men hec bir zaman dirnakyemezdim bu proqrama konullere heyacanla baxmaqdan bir zaman goruremki artik dirnak bile dislemisem.Yenede cox sukur konulluler alni acik merdcxesine oyunu kazandilar!kimse getsede en azinda o odulu kazanib getmis olacak!umit coxxxxxx edebsiz bir adammis.irmakin sesi bile cixmir cox sakin bir kizda diye bilirler!bir de bize sorun!o irmak deyilmi her oyunda fizir fisir hebercilik eden?!her kesin ister bennuya istersede umite her seyi catdirir,bizler her seyi goruruk!Duygu nece varsa elede gorsenir!KONULLULERRRRRR SIZE UGURLAR OLSUN!umit kendi oyun sirasinda soylediki onlari qaza getiriremmmmmmm!ne olur olsunnnnn onlarinnn kucuk menasizz laflarina kul;ak asmayin!ALLAHA emanet olun!

  39. Bekir
    15:23 on Mayıs 28th, 2013

    bence ümitte duygudan farksız gıcık oluyorum bu ünlülere doğukan yaprak cengiz ve baş kaptanları ümit ümitin ağzına bakıyolar ümit giderse ünlüler cesaretini kaybeder çünkü saldırgan kaptan olmassa diğerleri kendilerini çok yanlız hisseder geçen haftada elenmemek için bennuyu anne diyerek savundu ümit çok güzel oynuyo bi gitsede kurtulsak şundan

  40. bülent
    15:45 on Mayıs 28th, 2013

    ümit kardeş ümit örneginden gitmiyecem başka örneklerde veryim muratla hilmiylede kavga etti sebebi bozogu yazacakken fatmagulu yazdılar ikili oynadılar hani fatmagül en sevdıklerı arkadastı bır anda harcadılar duygu haklı olarak yapısı geregi fatmagule yapılana sessiz kalmadı hilmicem duygunun üzerine yürüdüdaghana gelirsek daghan iki yüzlü bir insan hangi taraf agır basarsa oraya yöneliyor çevir gazı yanmasın hesabı buzdolabı oyununu kazandıklarında fatmagulle duygu haber etmeden yıyeceklerı yıyorlar onlar ac kalıyor duygu burdada haklı orda esıtler kendı basına yıyemezsın ümit konusuna hiç girmiyorum zaten biliyorsunuz terbıyesızlıgını cengız oyunu durduruyor degdi diye takımın gücünü düşürmek için halbuki degmedi puanı gonulluler alıyor duyguda yaptıgının etik olmadıgını gosterıyor ırmaga gelince sessiz görünüyor ama duyguya karsı kinle dolmuş boya oyununda kıza agız burun girdi duyguda haklı olarak dıkkat et dedi sonra duygu patladı geldıgınden beri bir oyun alamamıssın şimdi benlemi kendini mukayese ediyorsun diye bozok mevzusuna hiç girmiyorum şimdi nerde duygunun haksız oldugu taraflar söylermisiniz hakkını aramakmı haksılık oluyor yapmayın tarafsız bakın bir karesinden bakmayın olaya tümüne bakın o kız 2 ay kendı basına açlıkla mücadele etti taraf tutmadı isterse taraf tutup yag yakıp aç kalmayabilirdi ama duygu bunu yapmadı kaçınız bu şekilde davranırsınız….

  41. bülent
    15:48 on Mayıs 28th, 2013

    sezgilerime göre duygu elenmiyecek emin olun…

  42. gulshen
    15:49 on Mayıs 28th, 2013

    zaten duygu bir kac dizide oynamiw ve bir cok unlu isimlerle calismis duygu sou yapmiyor ben duygunu sonuna kadar destekliyorum insallah kalirsin

  43. Barbaros Yıldızlı
    15:55 on Mayıs 28th, 2013

    Duygu tamamen medyatik olmak için stratejik davranıyor. Cazgırlık, kavga, tartışma, vakti zamanında Bozok'a bel altı vurma vs. hepsi seyirciye oynamak içindi. Aynı şekilde konseyde isimlerin yazıldığı gün yaptığı veda konuşması da stratejik bir hamleydi. Halbuki Doğukan'ın dediği gibi o konseyde yapılacak konuşma değildi. Halkın da neleri sevdiğini iyi biliyor sonuçta. Dizi ve kliplerde oynamış birisi sonuçta.

    Ünlülerde Cengiz, Doğu ve Irmak çok kalite insanlar. Ümit Karan'ın da Duygu ile dalaşına son vermesi gerekiyor. Kendisi antipatik görünmeye başladı çünkü. O savaştan Duygu galip çıkar.

  44. Barbaros Yıldızlı
    15:59 on Mayıs 28th, 2013

    Bu akşam eğer Duygu kalırsa Gönüllüler için iyi olmaz. Dağhan ile araları açılmaya başladı. Olan Hilmi'ye olur. Hem Duygu & Dağhan savaşının ortasında kalacak, hem de en sevdiği arkadaşı Murat'ı kaybedecek. Kendisi de zaten Murat'ın kalmasını istediğini, diğer ihtimali düşünmenin bile kötü olduğunu söyledi. Şu ortamda Duygu'yu destekleyenlerin sayısı fazla gibi görünüyor.

  45. ümran
    16:37 on Mayıs 28th, 2013

    HALA DUYGUYU KORUYORSUNUZ YA ABİSİ YAŞINDA Kİ ADAMA TERBİYESİZ DİYOR AYRICA BEN GÖRMEDİM ÜMİTİN BAHSEDİLEN HAREKETİNİ ÜMİT ADAM GİBİ ADAM SÜREKLİ HERKESLE KAVAGA EDEN HUZURSUZLUK ÇIKARAN BİRİNİ KORUDUĞUNUZA İNANAMIYORUM HOŞ GERÇİ KORUYANLAR DUYGUNUN AİLESİ GALİNA

  46. EBUBEKİRPOLAT
    17:13 on Mayıs 28th, 2013

    ÇOK GÜZEL OYUN BÜYÜK OLSAM BENDE GİDERİM

  47. esra
    19:49 on Mayıs 28th, 2013

    Ya hala küfürlü konusuyolar yaa, siz duyguya laf söylüyosunuz ama ondan daha betersiniz ordakileri cildirtirsiniz bee terbiyesizler kendinize bi bakin, alinan alinsin valla

  48. yuksel gritsch
    19:57 on Mayıs 28th, 2013

    umit cok ayip etti gercekten duyguyu agiz hareketiyle ve ustune yuruyerek soyluyor zaten bilincli tahrik ediyor duygunun sinirli yapisivar boyle olunca oyunu kaybedeceklerinin gonunlulerin biliyor hep yapiyor umit bu tur seyleri

  49. seda
    20:58 on Mayıs 28th, 2013

    duru hanım asıl sen iyi izleyemiyosun heralde ümit kim ya insanlıktan nasibini almamış yalakanın önde gideni ırmağa gelince evet lafımın arkasındayım o….punun teki ukala şımarık herşey kurban olsun duyguya uzun lafın kısası ünlü diye geçinen o şahıslar hiç bişey değiller aslında doğukan ünlümü babasının sayesinde tanınıyo cengiz dersen oda tuğba ekinci sayesinde tanındı ırmak denen o şeytanı ben ilk defa gördüm o ümiti adamdan saymıyorum bileee çünki adam değilllll o kadarrrrrrr

  50. tayfun
    21:11 on Mayıs 28th, 2013

    bilgin koş yetiş burası patladı gitti 🙂 amma tartışma olmuş 🙂

  51. seda
    21:18 on Mayıs 28th, 2013

    duygu çirkefin önde bayrak tutarak gideni bu kız hasta oturup ağlıyo prim toplamaya çalışıyo bide beni yazın diyo ya dağhana tabi seni yazcaklar sanki yazılıcak başka adam varda bu kıza prim vermeyin tedavi olması gerekiyor yarın birgün kaybedince kendini yerlere atıp üstünü başınıda yırtarsa şaşırmam çirkef

  52. ziya
    09:56 on Haziran 8th, 2013

    seda yanlis soyluyorsun duyqu takimin kaptani gibi bir seydi sadece kızdıranda fazla cimri oluyordu

Survivor Ünlüler Gönüllüler 27 Mayıs 2013 izle - Yorum Yaz

Adınız*
E-Mail Adresiniz:*
Yorumunuz:*

A d v e r t i s i n g

Bu Dizileri izlediniz mi?