dizi izle

Survivor Ünlüler Gönüllüler 24 Haziran 2013 izle






Video saniye sonra yüklenecektir. Tanıtımı geç  »








Telif Hakları Nedeniyle Kaldırılmıştır.

   
  

45 Yorum Survivor Ünlüler Gönüllüler 24 Haziran 2013 izle

  1. esma
    23:12 on Haziran 24th, 2013

    24 haziran izlemek istiyorum

  2. sema bozooğlu
    00:43 on Haziran 25th, 2013

    yürü hilmi kim tutar

  3. seda
    01:28 on Haziran 25th, 2013

    survivor hilmi

  4. Survivor Efe
    01:32 on Haziran 25th, 2013

    Hilmiyi finalde görmek istiyorum sonuna kadar haketti…

  5. sedef
    03:05 on Haziran 25th, 2013

    hilmi cem seni cok sewioruz sen hakediosun kesinlikle:)

  6. bülent
    05:06 on Haziran 25th, 2013

    yeter artık acun artıl survivorı bir GÖNÜLLÜ kazansın bu ne yaa hep ünlüler kazanıyor özelliklemi yapıyorsunuz birkere bugünkü dokunulmazlık parkurundaki oyun seçimide adeletsizceydi Allah aşkına hilmiyle ümitin cüssesi gücü birmide öyle bir parkur seçiyorsun ACUN tamamıyle dokunulmazlıgı ümit kazansın diye düzenlenmiş bir sistematik işliyor görürsünüz bak bu adaletsizlik büyük finaldede belli olacak buyuk fınali ünlüler kazanırsa vallahıde bıllahıde bu survivor şikeli yaaa tarıhte hıcmı bır gönüllü kazanmaz hepmı unluler kazanır olmazkı ama çifte standart uygulanıyor öyle ünlülere çifte standart uygulayıp onları finalde kazandıracaksan yazık degılmı bu gönüllü arkadaşlara 3 ay aç susuz kalıyorlar hakkını yersen nerde sendekı adalet nasıl verecen ACUN bunun hesabını kuşkularım var eger bu seferde bir ünlü kazanırsa vallahıde hiç kuşkum kalmayacak tek kelımeyle bu survivor hile ve düzenbazlık deyıp gacacem burdan halkın kandırıldıgını dusunecem vede halk olarakta acun yapımlarına tepkı olarak gerekenınde yapılması gerektıgını dusunurum dua edelımde bu yanlışa dusup ünlüleri bırıncı yapmasın halkın bırıncısı sms in birincisi gönulluler söz bitti ACUN bu gençleri halkı kandırarak harcama cocukların hakkını layıkıyla ver hakeden sms tede halk arasındada gonullulerdır…

  7. alper60
    08:01 on Haziran 25th, 2013

    Gönüllüler son iki dokunulmazlık oyununda bu kadar fark yiyorsa ya artık ben ne diyeyim ya da siz ne deyin!..Allah var hakkı olan kazansın.Gönlüm gönüllülerden yana ama vicdanım ünlülerin hakettiğini söylüyor…

  8. veysel
    10:05 on Haziran 25th, 2013

    birinci oyun ve üçüncü oyun hilmicemin oyunuydu ama heycana kapılık kaybetti hilmicem

  9. murat
    12:24 on Haziran 25th, 2013

    konuşmayın be ümit karan haketti ve kazandı adaletsiz bişeyde görülmüyor ona bakılırsa murat ve ümitte bi cüssede degil.

  10. ferid
    12:33 on Haziran 25th, 2013

    Bana gore hilmicem qazansin.

  11. reyhan
    12:56 on Haziran 25th, 2013

    Her kese selam olsun.Vallah her sey cok acik neden bele bir oyunlar teskil etdiniz?her halda kor adamda basa dusdu ki 100%umitin alacagi oyunlarrrrrrrrr?!neden bizleri perisan etdiniz?Acun bey sizlere nece sayqim sevgim vardiiiiiii?!nedennnnn?zehmet olmasa suallarimiza cavab yazan birisi olacakmi?

  12. umit karan
    16:37 on Haziran 25th, 2013

    kim cikti bilinmedi

  13. cansel
    16:42 on Haziran 25th, 2013

    ümit ve Doğukan kalbim hep sizinle 🙂

  14. gizem
    16:44 on Haziran 25th, 2013

    gönüllüleri tutan kişinin allah belasını versin onalar varya tam bir salaklar yani ben ömrümde bu kadar salak biri görmedim

  15. ali
    18:53 on Haziran 25th, 2013

    beyler bu 4. bölümde 15.40 ta çalan şarkının adı ne

  16. ferid
    20:48 on Haziran 25th, 2013

    ben unlulerin kazanmasini istiyorum ancak sona bir kisi kalacaq onunda UMID KARAN OLMASINI ISTIYORUM

  17. mert
    21:30 on Haziran 25th, 2013

    ünlüleri tutan hakikaten gerizekalı

  18. seda
    22:37 on Haziran 25th, 2013

    kız gizemmisin nesin ALLAH senin belanı versin inş dönüp dolaşıp ettiğn beddua gelsin seni bulsun salakda sensin aptal da sensin anladınmı yavşak ne istiyosun o çocuklardan gelseler sana yaklaşsalar umarım hayır demezsin herkes kimi tutar tutar sanane be şerfsiz ümitle yalaka doğukanmı çok iyiler yürü git sen onların neyse kalsın azımı bozamıcam senin gibi ezik biri için acun bey sanada iki çift sözüm var yalaka ümitin kazanması için elinden geleni yaptın bumu senin adaletin be birazda haklıdan yana ol eğer o iki şapşal ünlü kazanırsa kimse izlemicek senin proglamlarını haberin olsun.

  19. sibel
    23:22 on Haziran 25th, 2013

    bülent kardeşim ben seni tanımıyoum gerçekten haklısın acun ayrıcalık yapıyo adınıda halk oylaması koyuyo bence hilmi sonuna kadar hak etti başta ünlülerde zaten ekran karşısında kinleri gözlerinden belliydi hepside fesattı

  20. S A
    23:24 on Haziran 25th, 2013

    salammlar Azerbaycannan yaziram Umut karan yekdi men ve butun bakili dosdlarim onu desdekliyir ordaki genclere gore Umut iyi performans gosderir eger Umut karanin galatasarayda spor yapdigi zamani olsaydi eminem ki UMUD Karani orda kimse yenemezdi .. Bunu men yox butun futbol sevenler bilir.. Kapdigi kupalar gibi umarim survivorun birincisi olur .. kalbimiz onunla .. ..

  21. ayşe
    23:27 on Haziran 25th, 2013

    acun adaletsiz davrandı işine geldigi gibi davrandı

  22. ayşe
    23:31 on Haziran 25th, 2013

    gizem senin allah belanı versin iyi yada kötüyü ayırt etmedigin için

  23. arzu
    23:31 on Haziran 25th, 2013

    gönüllülerin kazanması için dua ediyoruz.azerbaycan

  24. ayşe
    23:33 on Haziran 25th, 2013

    ayıp ya benim hilmiyle hiç bi alakam yok bi seyirci olarak ünlüler vesattı vede acunu mecbura koştu

  25. sibel
    23:37 on Haziran 25th, 2013

    acunda zaten azıcık düşünce olsa böyle ünlüleri eliyle kazandırdıya

  26. ayşe
    23:40 on Haziran 25th, 2013

    ben böyle bi sahtekarlık görmedimya dogukana arabayı verdi ümütede verdi bi söz sonderce senaryo iyi hazırlanmış helal be acun sana insanlar n asıl olsa saf bide halktan oy bekliyosun ayıp insanları bari boşuna sömürme

  27. ayşe
    23:43 on Haziran 25th, 2013

    oyunu sonunda bozdu arkadaşım halk oylamasına gidermi acun nasıl olsa ünlü herkes sevdi onu ama saman altındanda iyi su yüeütmesinide iyi biliyo

  28. esmer güzeli
    00:25 on Haziran 26th, 2013

    hilmicem yaz 1890 yollayın arkadaşlar

  29. ilayda
    01:31 on Haziran 26th, 2013

    bugünkü oyunların 1 ri umit içindi 2 si gönüllüler içindi gönüllü derkende onlarında durumu halı vaktı yerınde ve coguda ünluydu sadece fezla meşur olamamışlar yani survivorda bu sene aslında herkez unlüydu gönüllüleri araştırırsanız anlarsınız gönüllü ünlü ühabbetini geçiniz lütfen ama bügün ümit öttürdü öttürdü bunuda kabul edin hakeden kazansın

  30. aylin
    04:23 on Haziran 26th, 2013

    eyvah isyanlar cogalmis demek ki bir ben degilmisim eden:))) enteresan vallahi bende sok oldum benim midem bulandi iyice ümite doping mi verdiler acaba:)) bi gercek varki ümit eger sms e kalsaydi alamiyacagi gün gibi asikardi gercek hak eden dogukan hilmi ve muratti. adaletin batsin dünyaaa cengizde bel kemigini catlattik gönüllülerin dedi kendi kemigi catladi onlarin kemikleri varmiki catlasin saf nasil ikiye düsdünüz adami mos mor ederler konusurken haddini bileceksin yoksa bildiriler onlar zaten gönüllere taht kurdu su akarr yolunu bulur sibel ve ayse ayni fikirdeyim canlar ama cok üzgünüm valla((( biz kör degilizzz ahim fena tutacaknerdesin ilahi adaletttttt…

  31. semih
    04:54 on Haziran 26th, 2013

    ümit hileci tam ya her parkurda duduk calmadan önde başlamaya çalişiyo bu ne böle yok cocguma söz vermiş duygusal yaklaşyo sms kalirsa ordan yirtma derdindeydi.

  32. reyhan
    12:12 on Haziran 26th, 2013

    Gizem Allah seni bildiyi kimi yapsin!oz belani versin!

  33. volkan
    13:25 on Haziran 26th, 2013

    hilmi pislik bence doğukan kazansın

  34. ela
    17:21 on Haziran 26th, 2013

    acun sanki bile bile oyunu ünlülere göre yapmiş bu ne ya biri güç biri dönme tahta haksızlık yapılmış bence gönüllülerin hakkını yiyor kim kazanırsa kazansın hilmicem ve murat halkın kahramanı sizi seviyoruzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

  35. ela
    17:28 on Haziran 26th, 2013

    arkadaşlar sonuç belli nasıl olsa izlemeyin ya doğukan ya da ümit tam acun un istediği gibi

  36. tuana
    19:08 on Haziran 26th, 2013

    ezik GÖNÜLLÜLER ben Doğukan ve ümiti tutuyorum hilmi cem ve muratı tutan varsa ezik olsunlar daha iyi yürüyün ünlüler sizi kim tutar

  37. tuana
    19:21 on Haziran 26th, 2013

    Gönüllüler birkaç oyun yendi diye kendilerini çok bir halt mı sanıyorlar Ünlüler kadar oyun kazanmamış olmalarına çook üzülüyprum çünkü Gönüllüler ezik eğer cengiz gitmeseydi Gönüllüler hiçbir halt yapamazdı ama olsun 56.bölümde Doğukan araba kazandı bu bile ünlülerin gönüllülerden daha üstün olduğunu kanıtlıyor gönüllüleri tutanlar size son bir bir lafım var ŞAMPİYON ÜNLÜLERRRRRRRR başka büyük yok gönüllülerden başka kapak yiyen yok anlayan ezikler anlamıştır anlamayanda mallaşmıştır

  38. selim
    21:56 on Haziran 26th, 2013

    gönüllülerrrrrrrrrrrr

  39. Nejdet
    15:46 on Haziran 27th, 2013

    keşke muratla hilmi ikiside kıbrısan beraber gitseydi ama olmadı tercihim hilmi kıbrısa gitsin

  40. hesen
    18:23 on Haziran 27th, 2013

    hilmicem kardesim kazanmayi hak eden sensin, kalbim seninle kardesim…

  41. emel
    20:54 on Haziran 27th, 2013

    hilmi sonuna kadar hakediyorsun

  42. mrezzan
    01:54 on Haziran 28th, 2013

    bence gönüllüler hilmicem veya murat kazanmalı ama hak eden hilmicem.inşallah kazanırlar.

  43. yunus
    13:10 on Haziran 28th, 2013

    inşallah hak eden kazanır ..! emekleri boşa gitmez

  44. Meclis
    13:51 on Haziran 28th, 2013

    Arkadaşlar her sene survivoru ünlülerden biri kazanıyor bence tamamen şike bu kesin yani hem ayrıca ümit finalde birinci olursa emin olun kesinlikle vardır çünkü her zaman öyle oluyor o ünlü diye survivor birincisi oluyor yeter artık ya bende bu konuda yorum yapan herkese güveniyorum bıktım artık yeter ya sıkıldımmmm

  45. damlamm
    15:17 on Haziran 28th, 2013

    hilmicem çok tatlı ve oyunlarda çok iyi

Survivor Ünlüler Gönüllüler 24 Haziran 2013 izle - Yorum Yaz

Adınız*
E-Mail Adresiniz:*
Yorumunuz:*

A d v e r t i s i n g


Bu Dizileri izlediniz mi?