dizi izle

Survivor Ünlüler Gönüllüler 11 Mayıs 2013 izle






Video saniye sonra yüklenecektir. Tanıtımı geç  »




Telif Hakları Nedeniyle Kaldırılmıştır.

   
  

24 Yorum Survivor Ünlüler Gönüllüler 11 Mayıs 2013 izle

  1. embiye
    00:00 on Mayıs 12th, 2013

    fatmagul kaldir $u poponu yaa :/

  2. Tayfun
    01:45 on Mayıs 12th, 2013

    full hd ne zaman eklenir admin

  3. nazmiye
    01:56 on Mayıs 12th, 2013

    son bölüm harikaydı ya muhtesem dortlü hilmi cem duygu fatmagül murat bayılıyorum sızı ızlemeye ya harıkasınız aynen devam dokunulmazlık oyununu kacırmayın sakın ful destek

  4. barbi
    13:29 on Mayıs 12th, 2013

    duygu ve hilmi ceme bayılıyorum.gönüllüleri sonuna kadar destekliyorum

  5. dilara
    13:31 on Mayıs 12th, 2013

    ben survıvor çok seviyorum

  6. dilara
    13:34 on Mayıs 12th, 2013

    ya keşke fatmagül gitse bişey beceremiyo zaten takımınada puan kaybettiriyor keşke bozok gitmeseydi daha güçlüydü

  7. uğur
    13:35 on Mayıs 12th, 2013

    evet haklısın

  8. Deniz
    16:01 on Mayıs 12th, 2013

    Cox xowuma gelir Hilmi CeM ve Murat siz layiqsiniz birinciliye bele davam edin…

  9. KÜBRA
    16:55 on Mayıs 12th, 2013

    bozok gitti ackaldılar

  10. ecem
    17:33 on Mayıs 12th, 2013

    ünlülerin en önemli oyunu dokunulmazlık oyunu keşke bozok gitmeseydi ünlüleri tutmama rağmen bozoğu seviyordum ünlülerin kaptanı ümit gönüllülerin bozoktu ama artık gönüllüler takım kaptanı yok

  11. abdulbaki
    18:07 on Mayıs 12th, 2013

    la bu fatmagul bu kadarmı mal olur 😀

  12. esmer güzeli
    18:10 on Mayıs 12th, 2013

    fatmagül keşke sen survivorda olmasaydın zaten yakışmıyorsun bu yorumlardan sonra kendini intahar et tatilemi geldin yoksa yarışmayamı

  13. AHMET
    18:13 on Mayıs 12th, 2013

    lan bu bennu nasıl konuşuor……..

  14. gül
    18:55 on Mayıs 12th, 2013

    Gercekten fatmagule gicek oluyorum

  15. hasanhüseyin
    19:41 on Mayıs 12th, 2013

    murat adamın dibisin hasan

  16. burak
    20:13 on Mayıs 12th, 2013

    abdulbaki katılıyorm kardes 🙂 la bi insan totosunu yayıp kumdan kale yapmaya survivor'e gelirmi arkadas mıymıntı 😛

  17. Ezel Ayse
    20:42 on Mayıs 12th, 2013

    Duygu gibi biri sarttı adaya 🙂

  18. reyhan
    22:47 on Mayıs 12th, 2013

    KONULLULER-butun dualarim hep sizinle!AFFERIN SIZLERE!Ne olur kavqa etmeyin cox xahis edirem?!Allah komeyiniz olsun!Amin!

    Unluler cox qiybetcillerr!!!

  19. ahmed
    00:26 on Mayıs 13th, 2013

    gonulluler de hen guzel ve ben beyenen farma gul ve duigu

  20. iya
    01:59 on Mayıs 13th, 2013

    Dagkan cok dedi koducu imissin tukuruyum senin erkeligine. Manco seni cok seviyoruz kazanmayi hak ediyorsun seni aglatani sikiyim

  21. duygu
    12:57 on Mayıs 13th, 2013

    gönüllüleri tutuyorum ve duyguya bayılılyorum çünkü benim adım

  22. kadir
    17:42 on Mayıs 13th, 2013

    işallah gönüllüler yener murat ve hilmiceme selamlar

  23. bensu
    19:21 on Mayıs 16th, 2013

    bence Fatmagül gitmeli hiçbir şey yapamıyor ve bıktım bence o giderse takım muhteşem olur diye düşünüyorum giderse eğer kendisini izlesin o zaman bizi haklı bulucaktır.

  24. fahri
    20:48 on Ağustos 15th, 2013

    teknede çalan parçayı bilen varmı arkadaşlar*

Survivor Ünlüler Gönüllüler 11 Mayıs 2013 izle - Yorum Yaz

Adınız*
E-Mail Adresiniz:*
Yorumunuz:*

A d v e r t i s i n g

Bu Dizileri izlediniz mi?