dizi izle

Şanslı Masa 11 Haziran 2011 izle






Video saniye sonra yüklenecektir. Tanıtımı geç  »




   
  

17 Yorum Şanslı Masa 11 Haziran 2011 izle

  1. adnan
    21:39 on Haziran 11th, 2011

    çok güzel

  2. bny
    00:22 on Haziran 12th, 2011

    11 haziran 2011 tv de son iki sevgili devamı nie kesildi merak ettik

  3. Ece
    00:43 on Haziran 12th, 2011

    Süüperrr Yiaa <3

  4. dilek
    00:48 on Haziran 12th, 2011

    11 haziran 2011 tv de neden sonu izleyemedik ailece cok merak icindeyiz ayrildilarmi yoksa?

    terkmi etti cocuk mekani?cok havada kaldi bence evde herkes birbirinin yuzune bakakaldi?

  5. yusuf
    01:08 on Haziran 12th, 2011

    11 haziran mayak güzeldi merak ediyorum son ne oldu

  6. canan
    03:38 on Haziran 12th, 2011

    yaa bu akşamki bölümü çok güzeLdi son bölümdeki iki sevgiliye bayıLdm acayp komkti ölüdk gülmekten 2. kez izlememe rağmenn yinede fena güldm 🙂 ama neden kesildi bi bilgisi olan haber ederse sevnırm

  7. murat
    17:16 on Haziran 12th, 2011

    bida böyle güzel çıksa enson izlediğimiz güzeldi daha izlemeyi düşünüyoruz

  8. ayşe
    17:17 on Haziran 12th, 2011

    çooooooook süperdi

  9. binnur
    18:48 on Haziran 12th, 2011

    bu son çift mükemmeldi yaa süperdilerr çok büyük bir zevkle izledimm…ama neden yarıda kesildi onu anlamadım yaa ..hiç bi şey anlamadım yanii en ksyifli yerde kestilerr ne alâka…..

  10. ahmet sahın
    13:30 on Haziran 13th, 2011

    berkan baya sabırlıyımıs,o kızı varya evıre cevıre ne doverdım 🙂 bundanda buyuk zevk alırdım..bence fazla abırtıyosunuz saka dahı olsa sonra bu ılıskılerın bıtmesıne sebeb oluyosunuzdur bundan emınım..

  11. ahmet sahın
    13:31 on Haziran 13th, 2011

    ılk baslarda bukadar ılerı gıtmıyodunuz,evet halk bunları komık buluyo ama yanlıs

  12. Sizene .
    23:46 on Haziran 13th, 2011

    Waayyyy GüzeL yni .d

  13. aylin
    16:01 on Haziran 14th, 2011

    son cifti bende merak ediyorum neden kesildi aniden bilgisi olan yokmu

  14. sevda
    16:05 on Haziran 14th, 2011

    ya bencede cok gzel iki sevgilide cok tatlılar ama en zevkli yerde kesildi neden yaaaa

  15. Pelin
    00:53 on Haziran 15th, 2011

    Son bölümdeki çiftler gerçekten mükemmeldi. Bence yarıda kesmelerinin nedeni çocuğun sanırım şakayı anlamasıydı.

  16. gamze
    20:29 on Haziran 17th, 2011

    ayyy çok güzeldi ya ama en son 2 çift en iyiysiydi bence en son çiftinki neden yarıda kesildi yaa

  17. melike
    00:34 on Haziran 22nd, 2011

    sinan çalışkanoğlunu çok seviyorum şanslı masayıda

Şanslı Masa 11 Haziran 2011 izle - Yorum Yaz

Adınız*
E-Mail Adresiniz:*
Yorumunuz:*

A d v e r t i s i n g

Bu Dizileri izlediniz mi?