dizi izle

Lale Devri 71. Bölüm izle 28 Nisan 2012






Video saniye sonra yüklenecektir. Tanıtımı geç  »




   
  

31 Yorum Lale Devri 71. Bölüm izle 28 Nisan 2012

  1. dilek
    01:35 on Nisan 29th, 2012

    bu nedir böyle 2 de bir reklam sıkmaya başladı artık dizileriniz …yer gök aşk diziside aynı parça parça reklam , 1 dk ara , 30 sn ara yeter artık ya zevk vermemeye başladınız artık …

  2. alev
    01:44 on Nisan 29th, 2012

    hayatımda bu kadar saçma sapan bir film daha görmedim. Küçücük bebegi ucuz oyunlarına alet eden bir büyükbaba olurmu. iyice insanları enayi yerine koyan bir dizi bu. Diziyi devam ettirebilmek adına bu kadar saçmalık yapanları ayıpliyorum.

  3. murat
    02:25 on Nisan 29th, 2012

    arkadaşlar bu bölüm ve önümüzdeki bölüm gösteriyorki toprak ile çınar artık bir araya gelemiyecekler bu beklentide olanlar varsa umudunu kessin senaryoyu yazanlar ortaya beyinsiz duygusuz bir kadın çıkardılar toprak adı altında artık ben bile dayanamıyorum salaklıklarına gerçek hayatta acaba diyorum serenay sarıkaya tolgahan sayışmanın yanında başka bir kadın olmasını istemiyordamı senaryo bu hale geldi.

  4. banu
    11:54 on Nisan 29th, 2012

    bu ne ya sonu ne oldu anlamadim boyle babani varliginan yoklugu sacma sapa

  5. ayşe
    15:44 on Nisan 29th, 2012

    çınara bayılıyom seni çok seviyorumm ballim

  6. hatice gök&cced
    16:33 on Nisan 29th, 2012

    bu ne yaaa biz çınarla toprak kavuşsun dedikçe siz herşeyi berbat ediyosunuz….oysa okadar sevinmiştimki uyuz yeşim sonunda geberdi diye yine dirildi 9 canlı pislik..gıcık kapıyorum yeşimden nefret ediyorum..yeşim diziden ayrılmazsa vede çınarla toprak kavuşmazsa bu diziyi izlememeye karar verdik yapımcıların dikkatine…..

  7. ayşe köse
    16:48 on Nisan 29th, 2012

    çok güzel bölümdü keşke toprak biraz daha kalsaydı ya..çınara rolü çok yakışıyor yakışıklım

  8. cemile
    19:01 on Nisan 29th, 2012

    yazik olsun bu necip beyi gibi babaa tuzak kurmus oluna bu ne ya anamadim bu dizi cok sacma oldu.

  9. gülten
    20:36 on Nisan 29th, 2012

    harbiden iyice şaçmaladınız heycan dorukta ama memnumiyet 0 olmaz yani birazda biz izleyenleri düşünün dizi izlemenin keydfi kaçıyor

  10. sevda
    22:50 on Nisan 29th, 2012

    bence bu dizide yeşim o kadar güzel ve tatlıki bu diziye çok yakışıo ve serenayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy cnmmmmmmmm

  11. taner
    00:54 on Nisan 30th, 2012

    sacma fiilm neresi güzel kanallar boş kalmasın kalırsa bal deresi öldürür

  12. ebru
    01:26 on Nisan 30th, 2012

    çok güzel bir diziydi ama artık saçmalamaya başladılar bence birde çol reklam koyuyorlar

  13. denizli
    10:43 on Nisan 30th, 2012

    hahaha ne saçmaladılar ya arkadaşlar dizi bitmiştir, yalan rüzgarı oldu seneye mayıs aynakadar bakılmaz artık aynı saçmalıklar döndürüp dolaştıracaklar fox un prensibi bu dizi iyi başlıyor tam güzel artık şurda tadında bırakılırsa diyoruz birde bakıyoruz ki saçma dizi yapıveriyorlar.artık bizim için dizi bitti kim kiminle olursa olsun bir daha fox da yeni başlayan dizilere de takılmayacağım aynı yöntem oluyor hep

  14. dilek
    12:10 on Nisan 30th, 2012

    evetr dizileriniz çok güzel ama reklamlarınız insanlarla dalga geçmek başka birşey değil artık izlemiyorum internetten takip ediyorum çok kişiyede böle tavsiyede bulundum artık fox tv izlenmiyor

  15. mehtap
    17:59 on Nisan 30th, 2012

    iyice saçmaladılar üç haftadırda izlrmiyorum

  16. esra
    18:58 on Nisan 30th, 2012

    çınarn yaşadıkları topraktan uzaklaştırmaktır onu da başaramayacaklar

  17. beyza
    19:13 on Nisan 30th, 2012

    qerçekten de çok saçma bi dizi oldu.Necip kadar şerefsiz birini qörmedim. Zaten serenay qıcığıma qidiyo bide utanmadan kardeşime bağırıyo yani selen soyder'e qerçekten dizi berbat oldu.artık izlemek istemiyorum ama sırf kardeşim we tolgahan sayışman için izliyorum…

  18. ayşe köse
    22:50 on Nisan 30th, 2012

    dizi çok güzel avşar filme tşkürler.olması gerektiği gibi oluyor hepsi bu kadar.fox tv çok güzel.toprak çınarı çok sevmiş olsaydı çınarımın yaptıklarını göz önünde bulundururdu toprağın yaptığıda çok oldu.BEN ÇINARI ÇOK SEVİYOM ÇOKTA BEĞENİYOM BENİM İÇİN TEK YANİ ANLİCANIZ..

  19. bulent
    23:26 on Mayıs 1st, 2012

    nefret edıyorum butun pıslık dızılerınızden lanet olsun hepınızeeeee

  20. dılek
    23:28 on Mayıs 1st, 2012

    cok cılgın bıdızı beyenıyoumm

  21. ılknur
    23:29 on Mayıs 1st, 2012

    cok kotu ornek oluyosunuz

  22. emır
    23:30 on Mayıs 1st, 2012

    yesımden nefret edıyorum gustahhh

  23. ayşe
    01:02 on Mayıs 2nd, 2012

    yeşimi bende sevmiyorum ama sonuçta istediğine kavuştu.toprak uzaklarda kaldı

  24. ipek
    10:46 on Mayıs 2nd, 2012

    bu toprak gerçektende sıkmaya başladı böle bi kadın varmıdır acaba bu kadar saf aptal olmadık hareketler diziyi bozuyor bence.

  25. SİBEL
    12:38 on Mayıs 2nd, 2012

    YEŞİM ÇINARI KURTARDIĞI GİBİ LALEYİDE KURTARDI ALEVLERİN İÇİNDEN YEŞİM ÇINARI ÇOOOK SEVİYOR KAVUŞSUNLAR ARTIK YEŞİMMMMMMMMMMMM ÇINARRRRRRRRRRRR

  26. ESRA
    12:50 on Mayıs 2nd, 2012

    yeşim çınarla kavuşsun bence de ÇINAR YEŞİMDEN BAŞKASIYLA YAPAMAZ ÇOOOOK YAKIŞIYORLAR ESKİ BÖLÜMLERİNİ İZLİYORUM TA O ZAMANLARDAN BELLİYDİ KAVUŞACAKLARI O TOPRAK PİSLİĞİ DE AHMETLE EVLENSİNLER ZATEN YENİ BÖLÜMDE DE AŞIK OLACAKLARININ SİNYALLERİNİ VERDİLER İKİSİDE SALAK

  27. enna
    14:16 on Mayıs 3rd, 2012

    iyice saçmaladı bu diziiiiiiiiii

  28. ahmet
    14:17 on Mayıs 3rd, 2012

    necip beyde bu denli saçmaladı yha daha ne olsun!!! en başından ne kadar güsel başlayan bir diziydi nasıl bozdular böle!!!

  29. ezgi hava
    18:53 on Mayıs 3rd, 2012

    valla çok sıkıcı olmaya başladı bence çok saçmaladınız

  30. Gurbanowa-mahri
    16:38 on Mayıs 4th, 2012

    Ben Turkmenistandan Lale Dewri filimi izleyorum we cok mutluyym cunki Ben Yesimle Cinarin birlikde olmasyny isteyorum we Toprak onlarin hayatyndan cykmasyny we def olup gitmesini isteyorum zaten Onun Cinarle owlenip buraya gelmesi hatadi hatirlatiyim Toprakda ozbe oz ablasynyn sewgilisini sewip ondan kacmak ucin Cinarle ewlendi. Toprak ne olur cik artik onlaryn hayatyndan def ol git Ben sendenen nefret ediyorum

  31. Damla
    19:02 on Mayıs 4th, 2012

    Bence de sacmaladilar

Lale Devri 71. Bölüm izle 28 Nisan 2012 - Yorum Yaz

Adınız *
E-Mail Adresiniz: *
Yorumunuz: *

A d v e r t i s i n g

Bu Dizileri izlediniz mi?