dizi izle

Komedi Dükkanı 37. Bölüm FİNAL izle 15 Haziran 2011






Video saniye sonra yüklenecektir. Tanıtımı geç  »




   
  

45 Yorum Komedi Dükkanı 37. Bölüm FİNAL izle 15 Haziran 2011

  1. mehmet ali
    02:59 on Haziran 16th, 2011

    çok güzel tşeşkkürler

  2. emine
    15:46 on Haziran 16th, 2011

    komedi dükkanı nı çook seviyorum işşallah bende onun gibi olurum

  3. derya
    18:59 on Haziran 16th, 2011

    inanamıyorum ya insan önceden bi haber verir final yapıcaz diye şoktayım halaa her hafta heyecenla beklediğim tek programdı:( bu dükkan hepimizindi nasıl bize sormadan kapatırsınız??

  4. admin
    00:01 on Haziran 17th, 2011

    🙂 Bende üzüldüm fakat size sorsalar yıllarca devam etsin istersiniz tabi öyle bişi olamayacağına göre sormamışlar.

  5. birol
    02:20 on Haziran 17th, 2011

    daha yolun başındaydık ne yaptın abi be

  6. önder
    00:43 on Haziran 18th, 2011

    biti demeyin lütfen şu an türkiyede en çok izletiçisi olan purogramsınız ve bitirerek bizi yanlız bırakmış oluyosunuz tek gülüp eylen digimiz purogram sınız beeeeee bukadar kılas bi purogram nasıl olurda biter anlam veremedim anlıyan varmı ((((((((((((((( çok üzüldüm yaaaa

  7. sedef
    16:30 on Haziran 18th, 2011

    nasıl bitebilir bu program bitek bizi eğlendiren praogran buydu :'(

  8. utku1907
    23:55 on Haziran 18th, 2011

    SEZON FİNALİNE Mİ GİRDİ YOKSA BİTTİ Mİİ ???

    :/

  9. fatih
    01:39 on Haziran 19th, 2011

    tolga sen bitanesin çok iyisin yönetmende öyle her hafa sizi izliyom seni çok sewiyorum

  10. spastik123
    16:50 on Haziran 19th, 2011

    Ben sizin programınızı çoook ama çoook seviyodum niye bitirdiğinizi bilmiyorum ama bir dahaki sezon bize bir sürpriz yapıp yine başlayacağını umut ediyorum…Hatta kafamda bir dahaki sezonun bitişini bile kurdum bu sefer tolga abi yönetmeni rehin alıyodu..:D

  11. sibel
    18:09 on Haziran 19th, 2011

    dükkan çalışanları hepinize çok teşekkürler.özellikle tolga abi ve sarp inşallah program sona ermemiştir.allah sizi başımızdan eksik etmesin.başarılarınız daim olsun inşallah..

  12. CANER
    19:32 on Haziran 21st, 2011

    Yaa yapmayın yaa ne finali daha yolun cok başındaydılar yaa 🙁 ya her hafta yorgunluk uzerine güldügüm tek programdı inşallah bir sürpriz yaparlarda yeniden başlarlar..

  13. bayram
    02:06 on Haziran 25th, 2011

    biz sizleri çok seviyoruz her ne yapsanızda hiç olmassa biz türk insanını birazdaha olsa atmosferin hiç hava olmayan ama olupta bizim bilmediğimz bir yerde oturupta ama oturduğunu birazda olsa hafifleten bir kömedi programı olsa derken olduğunu öğrenmek ağlayan çocuğa şeker veripte ağlamayı kesen lazım olduğun da ayağının altında olmayan fren ,arayıpta bulamadığın arkadaş ,isteyipte bulamadığın bulupta alamadığın alıpta elde edemediğin 1 ,bir dost 1 arkadaş 1 eş 1hayat 1sanat eeeeeeeee yeter beeeee sizlerin için ne fedakakarlıklara katlanmış ekibe çok ama çok müteşekkürlerimi sunar sizleri ayıplayanlar utansın.??????????

  14. murat ay
    06:14 on Haziran 25th, 2011

    bu zamana kadar emeği geçen bütün çalışanlarınıza çok teşekkür ederim. keşke bitmeseydide daha uzun yıllar hep beraber gülüp eğlenseydik.kendinize iyi bakın allah uzun ömürler nasip etsin.belki bir yerde görüşmek üzere….bayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

  15. behcet
    01:07 on Haziran 26th, 2011

    müthiş…

  16. BARIŞ KARANFİL
    00:17 on Haziran 27th, 2011

    yaaa abı neden bu sezon fınalını yaptınızkı en azından ramazan ayına kadar devam etseydı neyse dört gözle sızı bekleyeceğim sonuçta her halukarda dınlenmek sızınde hakkınız yaptığınız hersey ıcın cok tesekkurler sayenızde bu turkıye satrlarında neşemızı bulduk

  17. buse
    18:03 on Haziran 29th, 2011

    harikaaaaaa süperrr müthişşşşşş bir programdı herkesin beğenerek izlediğine inanıyorum sezon finaline sokmanız benim açımdan kötü oldu tek kelimeyle süper bir komediydi

  18. buse
    18:09 on Haziran 29th, 2011

    yorumum süper diyorum ama yönetmen gözükmüyor ve tolganın sapıkça hareketler yapması hoşuma gitmiyor

  19. kader
    18:11 on Haziran 29th, 2011

    iğrançççççç

  20. müslüm
    19:24 on Haziran 29th, 2011

    çok güzeldi ama ne yazık ki bitti..!

  21. Anonim
    21:51 on Haziran 30th, 2011

    tolga seni çok seviyorum şakalarına hayranım gülmekten yarılıyom krizede giriom seni çok seviom ama neden final yapıldı ki ben çok seviyorum komedi dükkanını ,tolgayı ve şakalarını bitmesin yhaaaaaa

  22. can
    00:13 on Temmuz 5th, 2011

    beyler program kapandı ama yenı sezonda tekrar acılcak sadece isim degısıklıgı olcak korkmayın

  23. Tunç
    00:42 on Temmuz 6th, 2011

    ‘HİÇBİR YAZILI METİN YOK KAFAMIZA GÖRE OYNUYORUZ’

    Gerçekten hiçbir yazılı metin yok mu, aklınıza estiği gibi mi oynuyorsunuz?

  24. Tunç
    00:44 on Temmuz 6th, 2011

    Plato Film'den Komedi Dükkanı'nın Koordinatörü Zeynep Hanım, programın yayından kaldırılmadığını ve TV8 ekranlarında devam edeceğini açıkladı.

    Böylece Türk televizyonları Tolga Çevik & Salih Kalyon ikilisinin yeni maceralarından mahrum kalmayacak.

  25. Tunç
    00:44 on Temmuz 6th, 2011

    yani bu haber sevenlere müjde olsn 🙂

  26. Ekaterina
    02:55 on Temmuz 7th, 2011

    Çok üzüldüm çünkü türkce sayende gelişti

    Kurban oldum geri don

  27. NİCKSİZ
    23:29 on Temmuz 13th, 2011

    BAŞKA FİLMLERİNİ BEKLİYORUZZ…

  28. sevooo
    23:24 on Temmuz 15th, 2011

    komedi dükkanının bitmesine çok üzüldüm…. şehir şehir dolaşıyormuşsunuz lütfennn rizeyede gelin.. gelmenizi sabırsızlıkla bekliycem

  29. tekin
    13:43 on Temmuz 16th, 2011

    Komedi dükkanının bitmesine çok ama çok üzüldüm… Hani bir insan sevgilisinden aniden ayrıldığında şok geçirir ya, aynen bende böyle şoka uğradım. Nasıl biter ya özetlerini bile defalarca izlediğim film inşallah yeniden başlar komedi dükkanı TOLGA beye çok teşekkürlerimi yollıyorum ALLAH UZUN VE SAĞLIKLI ÖMÜRLER VERSİN ONA TEŞEKKÜLER KOMEDİ DÜKKANINDA TÜM EMEĞİ GEÇEN ÇALIŞANLARA YENİ FİLMİNİZİ MERAKLA BEKLİYORUZ TOLGA BEY ALLAH YOLUNUZU AÇIK ETSİN KENDİNİZE ÇOK İYİ BAKIN…

  30. Fırat
    03:11 on Temmuz 22nd, 2011

    bence final böyle olmamalıydı yönetmen sahneye çıkıp veda konuşması yapmalıydı böyle biras saçma olmuş ama keşke bitmeseydi bitek bu programa çok gülüyodum bide çok güzel hareketler bunlara ikiside bitti noluo abi ya 🙁

  31. yasemin
    16:43 on Temmuz 26th, 2011

    neden bitiğini bilmiyorum ama bu kadar çok izlenen ve sevilen espri ve komedi anlayışı gelişmiş bir programın bitmesi üzüntü verici insan oğlu bencildir bitmesin isterim ama tabi herkes mutlu olduğu işi yapmalı

  32. yasemin
    16:53 on Temmuz 26th, 2011

    bence saçma olmamış yaratıcı değişken ve farklı olmak iyidir bilirsin işte insanlar çabuk sıkılır anlatabildim mi

  33. mehmet
    17:30 on Ağustos 9th, 2011

    bi kanalda yaptığı röpörtaj da startv ile olan sözleşmelerinin bitmesini bekliyip farklı bi kanala geçiceklerini söylemişlerdi

  34. tısti
    20:43 on Ağustos 21st, 2011

    hayırlısı olsun

  35. spastik123
    23:53 on Ağustos 22nd, 2011

    of ya çok kötü bunalıma girmek üzereyim niye bitti ki ya inşallah bir mucize olur da yine başlar.(ve komedi dükkanına hakaret edenler dikkat etsinler sözlerine beğenmeyebilirler ama kötü konuşmaya hakkınız yok hemde neden bu siteye girip yorum yaptığınızı anlamıyorum(bazı şahıslar!!!) )

  36. fatos
    16:39 on Ağustos 26th, 2011

    tolga abi seni çok seviyorum yaa niye bitti komedi dükkanı ya nasıl biter:-( off yaa ne olur allah rızası için tekrar başlasın:-( özge abla ne olur ikna et yaa lütfenn:-(

  37. RECEP
    17:14 on Ağustos 26th, 2011

    yaa daha yenı baslamıstı askerden de yenı gelmıstı asıl sımdı devam etmlerı lazmdı 🙁

  38. mek
    20:27 on Eylül 1st, 2011

    ya nıye bitirdiler okadar saçma diziler var onlar bitsin komedi dükkanı kapanmasın

  39. logician
    02:19 on Kasım 24th, 2011

    onun gıbı komedyen zor bulunur bitırmekle iyi olmamış 🙂

  40. TOLGA ÇEVİK.
    17:52 on Aralık 10th, 2011

    DEYERLİ DOSTLARIM BENDE İSTEMEZDİM BOLE OLMASINI HERSEYİN BİR SONU OLDUGUNDAN DİYER NENİ PROJELER ÜZERİNDE ÇALISIYORUZ

  41. solyanım
    21:44 on Ocak 19th, 2012

    çok sağ ol …..herşey için…

  42. Taha
    13:57 on Ocak 24th, 2012

    ne salak bişey

  43. adnan
    15:42 on Mart 10th, 2012

    tolga abi,bence bunu bitirmeniz hiç iyi olmadı sizi ve ekibinizi çok seviyoruz ve çok güzel bir performansınız vardı.. işallah geri dönersiniz..döet gözle bekliyoruzzz…

  44. elif
    23:54 on Mart 15th, 2012

    tolga çevik onun hayranıyım ve çok komik tolga

  45. mehmet
    23:08 on Nisan 5th, 2012

    link kırık

Komedi Dükkanı 37. Bölüm FİNAL izle 15 Haziran 2011 - Yorum Yaz

Adınız*
E-Mail Adresiniz:*
Yorumunuz:*

A d v e r t i s i n g

Bu Dizileri izlediniz mi?