dizi izle

Kavak Yelleri 148. Bölüm Fragmanı izle






Video saniye sonra yüklenecektir. Tanıtımı geç  »








>

   
  

22 Yorum Kavak Yelleri 148. Bölüm Fragmanı izle

  1. SEDEF
    13:20 on Ocak 30th, 2011

    begenerek izliyorum cok güzel hafta sonlarını iple cekiyorum emegi gecenler saygılar

  2. eylül
    13:56 on Ocak 30th, 2011

    valla bu bir filim diğil yıldızlı filim

  3. evrim nur
    20:17 on Ocak 30th, 2011

    simdiye kadar hiç bir bolumunu kacırmadan izledim ama son 2 bolumunu izlerken gerckten sıkıldım genclik dizisini polisiye dizisine cevirdiler.oyle olucak olsa arka sokakları izlerdik.

  4. Duyqu
    20:30 on Ocak 30th, 2011

    Gerçekten çok güzel.. Hiç bi zaman sıkılmadım izlerken.. Ama aslı ölmesin ya 🙁 filmin tadı kalmaz valla.Gerçi ölmesse çok saçma olur kurtulucağı hiç bi yol yok..

  5. gizem
    04:35 on Ocak 31st, 2011

    ayy aslıyı hiiç beğenmiyorum mine cook tatlı

  6. hülya
    17:00 on Ocak 31st, 2011

    benim iki çok beğendiğim dizi var birinisi kavak yelleri ikincisi muhseteşem yüzyıl kavak yellerinde en sevdiğim kişi mine (aslı enver)muhteşem yüzyılda ayşe (merve oflaz)

  7. orjinal adam(tahsin)
    19:02 on Ocak 31st, 2011

    eylul denilen bayan zaten bu film degil dizi bu arada beyler bayanlar efe ölmicek bunu bilin

  8. ibrahim çetin
    19:46 on Ocak 31st, 2011

    Kurtulduklarını zanneden Ali ile Alp’i büyük bir sürpriz beklemektedir. Çünkü Metin kaptanın yerine gemiye binmiştir. Aslı’yı kurtarmaya çalışan Efe ile Güven, Rıfat Bey’e ulaştı ancak ölümle burun buruna geldiler. Aslı ise canlı canlı gömülmektedir. Efe’nin hastalığının ara ara sinyaller vermesi, Kavak Yelleri 148. bölümde hastalığının ortaya çıkacağı anlamına mı geliyor?

    Kavak Yelleri 148. Bölüm Fragmanı yanında özeti ve tüyolarını yine ilk sitemizden ve üyelerimizden öğreneceksiniz. Bu sayfayı sık kullanılanlarınıza ekleyip, kolayca tekrar ziyaret etmek için klavyenizde CTRL + D tuşlarına basabilirsiniz.

    Kavak Yelleri son bölümü ile ilgili yorumlarınızı ve Kavak Yelleri 148. Bölüm ile ilgili beklenti ve tahminlerinizi bu sayfadan paylaşabilirsiniz.

    Lütfen yorum yaparken, küfür ve argo kullanmayınız. Ne diğer ziyaretçilere, ne de dizi karakterlerine hakaret etmeyiniz. Lütfen başka sitelerin linklerini paylaşmayınız. Mümkün olduğunca Kavak Yelleri dizisi ile ilgili yorumlar yapınız. Bunun dışında resim paylaşabilir, istediğiniz kadar yorum yapabilirsiniz.

    Kavak Yelleri 148. Bölüm Fragmanı, Kavak Yelleri 148. Bölüm Özeti, Kavak Yelleri 148. Bölüm Fragmanı izle, Kavak Yelleri 5 Şubat Fragmanı

  9. hasan
    11:50 on Şubat 1st, 2011

    tşk ederim

  10. emre özmen
    14:18 on Şubat 1st, 2011

    kavak yellerini izlemek için sabırsızlanıyorum acaba aslı ya ne olacak merakla bekliyorum

  11. emre özmen
    14:21 on Şubat 1st, 2011

    efe ile güvene ne olacak ve aslıyı kurtarabilicekler mi

  12. mario4e
    18:13 on Şubat 1st, 2011

    efeee

  13. nurgül
    19:08 on Şubat 1st, 2011

    metine afferin iyiki o gemiye bindi güveni severiyorum efede dizidn çıkmasın ama güvenle aslı daha çok yakışıyorlar 147. bölümde denizin şu kelimesi çok komikti "ufff yaaa yinemi plavvv" demiti mineyle deniz çok yakışıyorlar özgeyi seviyorumm..

  14. ırmak
    19:44 on Şubat 1st, 2011

    arkadaşlar bende kavak yellerini çokk seviyorum. ama galiba şubatta bitecekmiş .çok üzgünüm inş. bitmez.bence aslı efeyle daha çok yakışıyor.aslıyı,mineyi ve suyu çok seviyorum .çok tatlısınız

  15. mustafa kemal
    20:42 on Şubat 1st, 2011

    allah allah nerden izleniyo bu fragmannnnnn

  16. Mizgin
    21:02 on Şubat 1st, 2011

    her hafta merakla obur bolumunu bekliyorum!!! 10 numara bir filim

  17. keşke olsa
    12:15 on Şubat 2nd, 2011

    bence güvrnle aslı olsun ginede efe ölmeyecek olsede szon finalınde… acaba nasıl kurtuldu

  18. ezgi
    13:18 on Şubat 2nd, 2011

    ohh be sonunda ıstedıgım hersey cıkıo…İnsallah aslıyla efe yıne beraber olurlar yıne eskısı gıbı sevgılı olurlar guven gıtsın bu dızıden guven yakısmıyor artık bu dızıye guven gıtsın efeyle aslı bırlıkte olsunlar eskı bolumlerdekı gıbııı

  19. ezgi
    13:19 on Şubat 2nd, 2011

    ohh yaa coq sevındım yaa ben cumartesıye kadar nasıl beklıycem yaaaa off cabuk gecer ınsallahh

  20. serhat
    14:07 on Şubat 2nd, 2011

    sonunda dediklerim çıkıyor

  21. elifffff
    21:14 on Şubat 4th, 2011

    efeyi hç sevmiyorum aslı da çok acayıp kız bi güven bi efe karar vermedi gitti bence güven daha yakışıklı super bir çocuk yaaaaaaaaaaaaaaaaa

  22. ilayda
    15:33 on Şubat 7th, 2011

    🙂 😀 😮

Kavak Yelleri 148. Bölüm Fragmanı izle - Yorum Yaz

Adınız*
E-Mail Adresiniz:*
Yorumunuz:*

A d v e r t i s i n g


Bu Dizileri izlediniz mi?