dizi izle

Diriliş Ertuğrul 58.Bölüm izle 11 Mayıs 2016

1.Parça 2.Parça 3.Parça






Video saniye sonra yüklenecektir. Tanıtımı geç  »








   
  

4 Yorum Diriliş Ertuğrul 58.Bölüm izle 11 Mayıs 2016

  1. Ferruh
    22:30 on Mayıs 11th, 2016

    Yahu oldu olacak butun Mogol ordusunu Noyanin ordusu yapinda olsun bitsin…Yuh Artik yani…

  2. frkn
    23:32 on Mayıs 11th, 2016

    bu noyanı artık öldürün yeter ya filmin zevki kalmadı bu ne yaa önüne geleni öldürüyor bu yönetmen nasıl bir film çevirmiş yani türk devletleri bu kadar mı güçsüzmüş ne yapmaya çalışıyor

  3. AaaA
    00:14 on Mayıs 12th, 2016

    Tarihi iyi okuyunuz beyler.
    Noyan Anadolu Selçukluyu bitiren Anadoluyu moğol topraklarına katan komutandır hoşunuza gitmedi diye tarihde Sultan Aleaddin Keykubat tan sonrada Selçukluya bela olup Erzurumu almasına kalmadan onu bırak Aleaddin ölmeden ölmesini istiyorsunuz sonrada bu dizi gerçek tarihimizi aslımızı anlatıyor diyorsunuz

  4. rezillik
    10:27 on Mayıs 12th, 2016

    böyle saçmalık görmedim. bütün bi bölüm gökçenin ölüsünü izledik. resmen diziden soguttunuz. Yazacak bişey bulamıyorsanız bırakın yapmayın verin finali

Diriliş Ertuğrul 58.Bölüm izle 11 Mayıs 2016 - Yorum Yaz

Adınız*
E-Mail Adresiniz:*
Yorumunuz:*

A d v e r t i s i n g


Bu Dizileri izlediniz mi?