dizi izle

Beni Affet 1012.Bölüm Sezon Finali izle 1 Temmuz 2016






Video saniye sonra yüklenecektir. Tanıtımı geç  »




   
  

15 Yorum Beni Affet 1012.Bölüm Sezon Finali izle 1 Temmuz 2016

  1. Tülay Kurugül
    22:47 on Temmuz 1st, 2016

    Yani bir dizide ancak bu kadar saçmalanabilirdi.Yuh diyorum başkada birşey demiyorum.

  2. yasemin
    01:05 on Temmuz 2nd, 2016

    Dizideki herkesi yokettiniz bravo…Kötü demir kazandı,,,Evi basan eşkiyalar herkesi taradı Ankaranın orta göbeğinde bu nasıl olduysa…Feride hapse kendi ayağı ile gitti.Hele hele kemal layığını buldu herşeye burnunu sokarsa olacağı bu…..tümden final yapın gitsin sağ kalan yok çünkü….sevgi hanımı zehirleyen demir psikopatı hastaneye kadar sokuluyor ve kimse görmüyor nedense….hiç inandırıcı bir son değildi……allahtan cüneyt sağ kaldı onunla devam edersiniz artık dizi başlayınca….Baharın mafya babası sütlimana dönmüş….demire arka çıkıyor….yani…..dizi …..kendi gerçeğini yansıtmış dalavera…..dalavera ,,,hiç güzel bir şey yok…entrika…..

  3. Ferruh
    01:09 on Temmuz 2nd, 2016

    Vay arkadas bu kadar mi sacma sapan bir senaryo olur ..Sezon finaline bakin sadece seyredip nasil olduguna bakayim dedim…Yahu sen bu kadar sacma sapan senaryoyu nasil buldun da bunu nasil temizliyeceksin yuh artik….

  4. yasemin
    03:47 on Temmuz 2nd, 2016

    Hangi yönden baksan felaket yağıyor….Kemal-Bahar yanıyor—-Feride hapiste—-Sevgi hanım ölüyor—-Evi basan şehir eşkiyalarına kimse dur diyemiyor…Ellerinde uzun namlulu silahla mağdur savunmasız aileyi tarıyorlar…..evin reisi kendini siper ediyor….kötülük saçan Demir karakteri göğsünü kabartarak yaptığıyla gurur duyuyor…..pessssssssss ……inandırıcılıktan yoksun……gerçek hayatta böyle şeyler olmuyor çünkü……

  5. Hüseyin
    04:00 on Temmuz 2nd, 2016

    Gerçekten güzel beğenerek kalıyorum demiri çıkartın çok yalaka

  6. Hüseyin
    04:08 on Temmuz 2nd, 2016

    Hakikaten yazanlar doğu onaylıyorum çok saçma dizideki herkes öldü böyle final olamaz

  7. YASAR
    06:44 on Temmuz 2nd, 2016

    Dizide kimse kalmadi böyle nasil sezon finale giriyor hep kötüler kazaniyor iyiler kaybediyor yeni sezonda kötüler mi basrol oynuycaklar
    yeter artik diyorum final yapin bitsin

  8. YASAR
    06:51 on Temmuz 2nd, 2016

    artik kaldirin bu diziyi yeter pes dogrusu oyuncularin hepsi öldü kimse kalmadi yeni sezonda yeni oyuncularmi gelecek
    parantes olarak yaziyorum ( SIKILDIM ARTIK BU KADARDA SACMALIK OLMAZ )

  9. Ersin
    17:28 on Temmuz 2nd, 2016

    Türkiye Cumhuriyeti içerisinde oynatılan en saçma senaryo ve dizi milleti bu kadar aptal bir senaryo ile nereye koyduğunuz belli olmaz olsun böyle bir dizi.

  10. Sureyya
    22:54 on Temmuz 2nd, 2016

    Bu sezon bitmeliydi. Ölenleri tekrar diriltip yeni sezona başlarsınız artık.sacmaligin dik alası….

  11. hgtrtr
    18:04 on Temmuz 11th, 2016

    oha oha oha yok be adama 10 15 kursunu heryerine sapladilar adam daha olmedi be beylede sey miolur

  12. bircan
    03:57 on Temmuz 22nd, 2016

    Sezon finali cok sacma bitti insallah bu senaryo bir rüyadır.

  13. Sevgi
    15:10 on Temmuz 31st, 2016

    Çok saçma artık kendiniz çeker kendiniz sizlersiniz

  14. Sevgi
    15:11 on Temmuz 31st, 2016

    Çok saçmaladınız artık kendiniz çeker kendiniz sizlersiniz

  15. Sevgi
    15:13 on Temmuz 31st, 2016

    Evet arakaş bir rüya olursa dizi tekrara izlenir yok da yok

  16. mohammad
    20:16 on Eylül 8th, 2016

    love me

Beni Affet 1012.Bölüm Sezon Finali izle 1 Temmuz 2016 - Yorum Yaz

Adınız*
E-Mail Adresiniz:*
Yorumunuz:*

A d v e r t i s i n g

Bu Dizileri izlediniz mi?