dizi izle

Alın Yazım 182.Bölüm izle 12 Mayıs 2015






Video saniye sonra yüklenecektir. Tanıtımı geç  »








   
  

1 Yorum Alın Yazım 182.Bölüm izle 12 Mayıs 2015

  1. ertaç
    21:44 on Mayıs 12th, 2015

    daha öncede yorumlar yapmıştım.dizinin gidişatı düzeldi benim gözümde bir izleyici olarak ama asyaya savaş denilen adamın dokunmaması gerekiyor.dağdan gelip bağcıyı kovmaya çalışıyor.o gitsin babasıyla uğraşssın.yav selma denen şeytanı dizide niye tutuyorsunuz.abi senaryoyu kim yazdıysa bütün üçkağıtları öğrenmiş olduk valla asya ya zuhale etmediğiniz kalmadı be abla. canan karakterinin bence diziyle hiç alakası yok bunu gerçek anlamda söylüyorum yaşını başını başını almış kadın evli bir ailenin yanında kalıyor bence gerçek hayatta böyle bişey olacağını zannetmiyorum cananın şeytani mimöikleri beni kızdırıyor hem adamın koynuna giriyo hemde zuhalin karşısına geçmiş sırıtıyor. ASYAYA SAVAŞ DOKUNMASIN YANİ SAVAŞ KARAKTERİ DOKUNMASIN AYAR ETTİ BENİ ASYA YİĞİTİN SAVAŞIN KAFASINA SOKUN BUNU .ASLINDADUYGU HANIM ÇOK YETENEKLİ BİR OYUNCU BU DİZİ BİTTİĞİNDE BAŞKA PROJELERDE DEĞERLENDİRİN BENCE KIZCAĞIZ HER TÜRLÜ FELAKETİ YAŞADI VE HEPSİNE GEREKTİĞİ GİBİ TEPKİ VERDİ.GERÇİ BÜTÜN OYUNCULAR SÜPERDE SELMA SAVAŞ CANAN OLMASA GÜZEL OLCAK AMA BU SEFERDE DİZİ OLMİCAK ŞU ZÜMRÜTEDE Bİ ARKADAŞ BULUNDA KIZCAĞIZ MUTLU OLSUN EMELLE İLGİLİ BİŞEY DEMİCEM GELECEKTEKİ AYSEL OLCAK ODA EĞER SELİM BOŞAMAZSA ASYAYA İYİ DAVRANIN SAVAŞTAN UZAK TUTUN ONUSAVAŞ AYAR ETTİ BENİ. BAŞARILAR

Alın Yazım 182.Bölüm izle 12 Mayıs 2015 - Yorum Yaz

Adınız*
E-Mail Adresiniz:*
Yorumunuz:*

A d v e r t i s i n g


Bu Dizileri izlediniz mi?