dizi izle

Adını Feriha Koydum 54. Bölüm izle 30 Mart 2012






Video saniye sonra yüklenecektir. Tanıtımı geç  »




   
  

23 Yorum Adını Feriha Koydum 54. Bölüm izle 30 Mart 2012

  1. zeynep yuyucu
    00:00 on Mart 31st, 2012

    güzel dizi

  2. hatice
    00:49 on Mart 31st, 2012

    bu cok sacma artık emirle ferihanın birlikte olusu her zorluga dayanarak el ele verişi izletiyordu bize bu diziyi şimdi ise abartı sekilde kavgaları bu doğru değil. belki bu bölumde iyi olurlar dıye iizliyoruz ama yok gene tartısma gene tartısma hemde asırı derecedde…

    bundan sonra karar aldım bende bi çok arkadasım gibi bu diziyi takip etmek yerine onların barıstıklarını duydugumda netten izlerim tabi duyarsam…

  3. erva
    00:54 on Mart 31st, 2012

    diziyi artık kastıgınızı dusunuyorum. bu bolumdede emir ve feriha kavga ediyor artık sıktı bırlıkte olmak varken kavga etmeleri. Madem sonuna yaklasılıyor birbirlerine dayanarak guwenerek son bulsun bu dizi. YA bi düşünsenize normalde handenin olayı hemen anlayıp mudahale etmesi lazım emirin gözüne girmek için durumu ortaya cıkarması lazım anlamakla yetinmemesi lazım ama dizi suan cok sacmaladıgı ıcın bu ortaya cıkmıyor dızıyı ızledikce ekran basında acaba haftayada kawga etceklermi baska dizide yokki izlesek diye dusunmeye basladık artık !

  4. musa
    00:57 on Mart 31st, 2012

    bu diziyi izlemekten memnunken birden bire bu memnuniyetimiz sona erdi. HEP KAVGA HEP KAVGA DİZİYİ İZLENİRR KILMAK İÇİN BUKADAR KAVGAYI NEDEN YEĞLİYORLAR ANLAMIYORUM ! artık izlemek yerine arkadaslarımdan dınlemeye basladım emirimle feriha malesef gene kavga etmişler beraber bulundukları sahne ise 3ü 4ü gecmemiş…

    DİZİ KENDİNE GEL ARTIK…

  5. eda
    01:00 on Mart 31st, 2012

    dizi kendine gel artık..

    emir ferihaya dönn feriham sende emireee…

    yoksa hayran oldugum diziyi izlemekten vazgecıcem…

  6. emre
    01:02 on Mart 31st, 2012

    dizi kendine gelirmisin artık bu gidişle izleyi kaybı yasayacaksınız…

    bence dizinin kurtulması ıcın emirle ferihanın sahnesini cogaltın ıyı gecınsınler artık..

  7. leyla
    01:03 on Mart 31st, 2012

    diziiiiiiiiiiiii artık yoruyosun yeter ya emirim nolur feriham noolur barısın yokssa dizi izlemek yerine resminize bakıcam sadce ya…:(

  8. ela
    01:10 on Mart 31st, 2012

    bu diziyi önce cooook severek izliordum ama ferihanın rolü artık sinir bozucu dizi artık sacmaladı

  9. haalamı
    04:35 on Mart 31st, 2012

    yahu bu kız ne anlatıyo? kendi başına aşmak istediği ne? o kadan da felsefi konuşturuyorlar ki o yaştaki kıza, neredeyse hadi sen de,çok oldun artık diyesin geliyor. adam bin pişman.

    zaten sıktı artık. bütün kıyamet onların başına kopmazsa dizi izlenmezsanki. ama seyirciyi de çok kastıklarının farkında değilller. artık izlemem ya. baydı.bu ne ? normal birgün yaşan mıyacak mı? izlenmesi için illede cadı kazanı mı olcak?. ben pes ettim. artık bu diziden vaz geçiyorum. ruhum daraldı..

  10. temi
    09:11 on Mart 31st, 2012

    ?

  11. hasret
    14:17 on Mart 31st, 2012

    mükemel bir bölüm daha

  12. AySeLlL
    16:09 on Mart 31st, 2012

    BeNcE dİzİ mÜkEmMeL gİdİyO aMa RüyA iŞi BoZuYo…

  13. AyŞe
    16:12 on Mart 31st, 2012

    RüYa Ve AnNeSi ÇoK sİniR bOzMayA bAşLaDıLr.:/

  14. ali
    16:56 on Mart 31st, 2012

    we

  15. HİLAL
    20:56 on Mart 31st, 2012

    BENCE ARTIK FİLMİN DOZU KAÇTI ÇÜNKÜ RÜYANIN VE ANNESİNİN ÇİRKİN OYUNLARI FİLMİ İĞRENÇLEŞTİRDİ AMA EMİR FERİHANIN AŞKI BAMBAŞKA BU FİLMİ GÜZELLEŞTİRİYOR BUNLARIN AŞKINI KİM GELSEDE BOZAMAYACAK BENCE

  16. melis
    14:38 on Nisan 1st, 2012

    süper bi dizi ama emir o tokatı attıkdan sonra emire gıcık olmaya başladım

  17. merve
    19:27 on Nisan 1st, 2012

    emir ve feriha barışsın onların barışmasını istsiyon okız ölsün ve gersin emir'in evin egelip küpenin tekin i yatastığın altına koydu.

  18. hatira
    01:53 on Nisan 3rd, 2012

    suppeer dizi gitdi bu ayrilig ,kovuwma fariha abartiyo ! uzzzaaaaaaaaaaaatmmmmmmmayin !bitsin yaaa!

  19. jasmin
    01:57 on Nisan 3rd, 2012

    BU RUYA.MANASIZ KOYUN GOZLERIYLA FILIMI BOZUYOR!BOYLE BIR ASHK FILIMINI KIRLETDI F I M I N T A D I G A C D I ! ! ! ! !

  20. merve
    15:36 on Nisan 3rd, 2012

    artik izlemiyorum bu filmi ferihaya bozuluyorum

  21. edvar
    18:54 on Nisan 3rd, 2012

    roya cikmasaydi gozal gedirdiler

  22. edvar
    18:55 on Nisan 3rd, 2012

    ferihani cox sevirem

  23. selanay
    04:33 on Aralık 21st, 2013

    harika bir dizi

Adını Feriha Koydum 54. Bölüm izle 30 Mart 2012 - Yorum Yaz

Adınız*
E-Mail Adresiniz:*
Yorumunuz:*

A d v e r t i s i n g

Bu Dizileri izlediniz mi?