dizi izle

Adını Feriha Koydum 52. Bölüm HD izle






Video saniye sonra yüklenecektir. Tanıtımı geç  »








   
  

21 Yorum Adını Feriha Koydum 52. Bölüm HD izle

  1. elif su özt&uum
    10:03 on Mart 17th, 2012

    cooooooooooooooook güzel

  2. sahib
    12:48 on Mart 17th, 2012

    bunlarin yapdigi sey akilalmaz

  3. kerime
    17:58 on Mart 17th, 2012

    bu diziyi cok begeniyorum,yani harika.

  4. alev
    23:40 on Mart 17th, 2012

    bu dizi harika keşke haziranda bitmese emir ferihaya bayılıyorum.

  5. bedia
    11:00 on Mart 18th, 2012

    ya su ruya nereden cikti ya emir ile ferihanin mutlulugunu bozacak su ruyadan ve annesinden nefret ediyorum cok giciklar ama bence o bebek emirden degil baska birisinden ruya ve annesi para pesinde.

  6. hazal
    14:39 on Mart 18th, 2012

    cok guzel bakalim 53 bolumde ne olcak

  7. hazal
    14:40 on Mart 18th, 2012

    cagtay benim kuzenim

  8. hazal
    14:40 on Mart 18th, 2012

    yani emir

  9. ELGUN
    16:50 on Mart 18th, 2012

    bu dizi cok guzel.tez bitmemeyi arzuluyorum

  10. maral
    17:47 on Mart 18th, 2012

    çok güzel sahneydi ama bi hata var yastık gözüküyo diziyi çok seviyoruz

  11. ayşe
    02:16 on Mart 19th, 2012

    bu yönetmen senarist yapımcı yönetmenlere sesleniyorummm

    sizler diziyi bırakıpp kendi resimlerinizi çekiyorsunuzz oyuncularla herseferinde birde paylaşıyorsunuzz allah sizlere akıl versinnn

    dizidekii hatalarıı görmek yerineee hatalı dizii çekiyorsunuzz onasul bir vuslat geçesiydii duygusuz aşksız yastıklı kıyafetlii vuslat ançak sizlergibi basittt yönetmenler çekerr bençe dizi bitinçe hazalla çagatay sizlerden kurtaracaklarrr eziyetlerinizden helde senaristinn eziyetindenn

    ben akıl erdiremiyorum bi senaristt can verdigiii karaktere hakarat etitrirmii ona ancak aşık olurr ben böyle bir karakterler yaratım herkezin tutkusu olduu der bu kadın napıyor ferihayıı herkeze ezdiriyor aşalık kelimeler kullnadırıyorrr ferihaya gelen vurdu giden vurduuu bu senaristin çok büyük sorunlarıı var bençeeee kadın cansudanda hastaaaa tedavi olmasıı lazımmmm ferihayıı kıskanıyor yazdıgı karakterii kıskanıyor artık bizler böyle düşünüyoruzz

  12. ayşe
    02:43 on Mart 19th, 2012

    yumurta kafalı ünal tümbüş arınlı aysun yenildin anla işte sende yumutta kafalı ünal senin anandır şirpıntı pacavraaaa senaritt utan artık şüü hakaretlerdenya sen ne utanmaz kadınsınnn ferihayıı bu kadar ezdirdigin yeter 2 senedirrr biim ömrümüzüü yedin feriha emirde dahil bunaaa allah sana hiç bir zaman gerçek aşkı tatırmasınnnnn:)

  13. elif
    15:18 on Mart 22nd, 2012

    çagatay abi cok yakışıklısın senle hazal birbirinize cok yakışıyorsunuz

  14. meriç
    15:20 on Mart 22nd, 2012

    çağatay abi seni çok seviyorum

  15. nagıhan
    04:52 on Mart 24th, 2012

    super yaa, boyle bı ask olabılır mı, ımrenerek ızlıyorum ferıha ve emırı. Dunyada askın var oldugunu ferıha ve emırde goruyorum. Pes etmeyın noolur, aysun ve ruyanın annesı olacak o cadıya ınat …

  16. Yasin
    22:05 on Mart 28th, 2012

    İzledinizmi son bölümde feriha ölüyor feriha öldükten sonra ferihanın bebeğinin ismini emir feriha koyuyor. 😀

  17. mert
    00:50 on Mart 31st, 2012

    cok kötü ya

  18. merttttt
    00:53 on Mart 31st, 2012

    çok süper bayıla bayılıyorum bayılaaaaaaaaa bayyyyyyyyyyyyyyyyıııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııılaaaaaa

  19. yasemin
    01:04 on Ocak 7th, 2014

    cok guzel bi dizi feriha olmeseydi keske

  20. GÜNEŞ
    13:44 on Nisan 17th, 2014

    harika

  21. gulufermehmed
    17:32 on Kasım 29th, 2015

    Adina ferha koydum 52bolum

Adını Feriha Koydum 52. Bölüm HD izle - Yorum Yaz

Adınız*
E-Mail Adresiniz:*
Yorumunuz:*

A d v e r t i s i n g


Bu Dizileri izlediniz mi?