dizi izle

Adını Feriha Koydum 19. Bölüm HD izle






Video saniye sonra yüklenecektir. Tanıtımı geç  »








   
  

60 Yorum Adını Feriha Koydum 19. Bölüm HD izle

  1. lara nur
    11:14 on Mayıs 21st, 2011

    Hazal kayaya slmlarımı isletirimmmm

  2. ilkse
    12:37 on Mayıs 21st, 2011

    sarı saçın bir insana, ayrıca gayet de hoş olan bir kıza bu kadar yakışmadığını ilk kez görüyorum:(((hande, ya kaşının rengini aç, ya da saçını koyu renge boyat…

  3. burcu
    12:40 on Mayıs 21st, 2011

    çok güzel bi film

  4. münevver
    14:47 on Mayıs 21st, 2011

    çok seviyorm süper

  5. hazal
    15:10 on Mayıs 21st, 2011

    cansu kafayı yedi.Emirden.

  6. merve
    15:43 on Mayıs 21st, 2011

    cok güzel bi dizi

  7. jalede jalee
    16:48 on Mayıs 21st, 2011

    güzell bir bölümmm

  8. irem
    18:52 on Mayıs 21st, 2011

    burcu 1 bu film değil tatlım 2 bu dizi çok güzel değil müthiş :D:D

  9. Şebnem
    19:19 on Mayıs 21st, 2011

    Cansu Halil ve Handeyi istemiorummm yaa …

  10. janjan
    19:30 on Mayıs 21st, 2011

    çok güzel bir dizi ve en heyecanlı yerinde bitti 🙁

  11. merve
    20:18 on Mayıs 21st, 2011

    çok güzel bir filim hiç bitmesin lütfennnnnnnnnnnn

  12. evsane
    21:10 on Mayıs 21st, 2011

    çok güzel filim tam istedigim gibi çok seviyoru feriha ve emiri çok tatlılar

  13. DERYA
    00:35 on Mayıs 22nd, 2011

    Garçekden çök guzal işlanmişş filim yani hatni gerçeklerini işşlamişşler bravo..

  14. TUNC
    00:52 on Mayıs 22nd, 2011

    ferıha emıre nede cok yakısıyor…………..

  15. KEREM DİKİLİTAS
    00:54 on Mayıs 22nd, 2011

    teskler. arkdslar cok sevındım bu övgulure aslında en guzel ve en hos sızlersınız………………

  16. büşra
    13:58 on Mayıs 22nd, 2011

    çok güzel bir filim emeklerinize deymiş çok güzel çok teşekkür ederim bize böyle filimler izlettiginiz için hoşcakalın….

  17. cansu
    14:10 on Mayıs 22nd, 2011

    ben emire bayılıyorum bide bu dizi spr hiç bitmesin

  18. tahsin çırak
    17:29 on Mayıs 22nd, 2011

    Ben Hazal Hanımı çok beyenerek izliyorum dizilerini hiç kaçırmiyorum mukemmel oyuncu.devamı gelir insallah

  19. özgür
    19:41 on Mayıs 22nd, 2011

    manyak mısın çağatay ya bukadar mı yakısır ınsana karelı gömlek.mimiklerin rol yetenegın ıyılesıyor

  20. ulfet
    22:03 on Mayıs 22nd, 2011

    bu diziyi beyenerek izliyorum en coooooooooooooook emiri seviyorum insan bu kadarmi yakisikli olur?

  21. özlem
    13:21 on Mayıs 23rd, 2011

    klasik konu dizide çok güzel oynanıyor.ama sonunu da çok merak ediyorun

  22. serfe
    17:26 on Mayıs 23rd, 2011

    bende cok beyenıyorum hepsı harıka oyuncular hande harıc

  23. doğuş
    20:17 on Mayıs 23rd, 2011

    ya hande kalsın dizinn tadı olmaz yoksa ama cansuuuuuu çıksın resmen sinir sistemimi harekete geçiriyor o ruh hastası :))))))

  24. eylül
    23:13 on Mayıs 23rd, 2011

    filimi izlemek istiyorum

  25. asmin
    23:17 on Mayıs 23rd, 2011

    qeRçekTen haRiKa ßir fiLm izLe izLe bıKmam xD

  26. emine
    17:00 on Mayıs 24th, 2011

    aslında güzel bir flim ama hep en heyecanlı yerinde bitmesine sinir olmuyo deyilim bu arada kankalara selam alan alı almayan kıskanır .

  27. emine
    17:06 on Mayıs 24th, 2011

    evet doğru tahminn ettiniz yine ben bu flmi çağtay ulusoy olmasa asla izlemem sadece ben deyilim buna eminim demi millet sizde yazınlan sıkıldım

  28. muratcan
    17:09 on Mayıs 24th, 2011

    benim msn mi niye kullandın .

  29. emine
    17:10 on Mayıs 24th, 2011

    canım istedi kullandım varmı gerisi

  30. neşe
    14:14 on Mayıs 25th, 2011

    emire hastayım cokkkkkkk tatlıııııııııııııı (:

  31. miray
    15:20 on Mayıs 25th, 2011

    emir ile ferihanın araları süper.Ama Hande ve koray bunu bozdu.(hande emiri seviyor)

  32. merve
    17:17 on Mayıs 26th, 2011

    çok güsell ama hande salğı işi bozmasa müthiş olacak……..

    ben normal hayyattda handeyi sevmioumki saten..

  33. özlemm
    19:44 on Mayıs 27th, 2011

    EMİRE BAYILIYOM.FERİHAYI GÖTÜRDÜĞÜ YER SÜPERDİ ÖZELLİKLE HANDEYE KARŞI ÖPÜŞMELERİ. MUTLAKA İZLEYİN MİLLET. AMA SEVGİLİNİZDEN BEKLEMEYİN 🙂

  34. tahsin çırak
    01:15 on Mayıs 30th, 2011

    hazal hanım çok güzel bir kız güzelliği kadar ayni zamanda çok mukemmel bir oyuncu dizilerini hiç kaçırmiyorum bizleri dizisiz brakmaz inşallah

  35. hüüü
    17:44 on Mayıs 30th, 2011

    süper bi film.. en merak ettiğimizz sey de feriha gerçekleri anlatcakmı yoksa emire yakalancakmı??? keşke öyle bir geçer zamankide olduğu gibi bi dahaki bölümlerin özetini yazıp verseler süpppeerrr oluur!!!!!!…

  36. ebru
    18:27 on Mayıs 31st, 2011

    keşke cansu emirle ferihayı birlikte görse o zaman cansu gene kıriz gecirsin ve ölsün gebersin salak

  37. nuray
    14:05 on Haziran 3rd, 2011

    emire bayılıyorum en büyük hayalim onunla tanişmak fer

  38. masal
    15:04 on Haziran 3rd, 2011

    süper bir flim

  39. asi deniz
    19:10 on Haziran 3rd, 2011

    çağtay ulusoya selam

  40. cemre
    15:28 on Haziran 7th, 2011

    feriha emire gerçekleri bir sölese sonra emiri cansuya bak bu benim sevgilim diye tanıtsa cansu da ortadan ikiye yarılsa ölse keeeeşşşşkeee

  41. ece
    14:27 on Haziran 9th, 2011

    feriha emire gerçekleri söylese emir ferihadan vaz qeçmez çünkü onu gerçekten seviyo emire hastayım diziden emir çıkarsa bakmam sırf onun için bakıyorum larayı çok seviyorum çok iyi bi kız 🙂 cansu çok sinirrrr

  42. sena
    20:57 on Haziran 10th, 2011

    emir ferihaya çok yakışıyor

  43. sena
    20:58 on Haziran 10th, 2011

    emir ferihihaya aşık

  44. sena
    21:01 on Haziran 10th, 2011

    emir çok yakışıklı feriha çok güzel birbirine yakışıyorlar

  45. bal
    23:58 on Haziran 13th, 2011

    çok güzel bir dizi işşallah benimde emir gibi sevgilim olur

  46. feriha
    11:30 on Haziran 14th, 2011

    emir seni çoooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum her kitabımda emir yada çağatay yazıyor ne olur cevap yaz

  47. aysun
    11:46 on Haziran 14th, 2011

    emir sana aşığım ferihanın yerinde olmak isterdim

  48. ramazan
    00:02 on Haziran 17th, 2011

    kötü bir film

  49. güllü
    20:25 on Haziran 23rd, 2011

    feriha herzaman dört ayak üstüne düşüyoo

  50. sultan
    17:46 on Haziran 25th, 2011

    çokgüzelbiraşkfilmitambenianlatıyorneolurbitmesinnnnnnnnnnn

  51. elegance
    16:07 on Haziran 30th, 2011

    bence parca parca iken daha güzeldi.

  52. sena
    16:55 on Haziran 30th, 2011

    lutfen kısım kısım olsun

  53. alice
    14:51 on Temmuz 6th, 2011

    çk ğzl bi dizi

  54. nazlı simyay
    15:08 on Kasım 7th, 2011

    yaa arkadaşlarıma katılıyorum bencede parça parça olsun:)

  55. Büşra
    19:24 on Aralık 9th, 2011

    en sevdigim filimsin benim için 1. siniz…

  56. saliha
    05:32 on Aralık 12th, 2011

    yaw tam bitsin yatayım diyorum hepsi birbirinden fazla merak uyandırıyo delirceeeem:)

  57. şeyma
    17:57 on Şubat 24th, 2012

    ya çok heyacanlı

  58. melis
    08:53 on Şubat 25th, 2012

    arkadaşlar final bölümünde feriha ve levent evleniyormuş kitabı var kuzenim okumuş

  59. xd
    18:29 on Mart 30th, 2012

    çk üzüldüm feriha ve emir için melis doğruysa ama çok heyecanlı

  60. 95655
    22:01 on Nisan 17th, 2012

    😀 😀

Adını Feriha Koydum 19. Bölüm HD izle - Yorum Yaz

Adınız*
E-Mail Adresiniz:*
Yorumunuz:*

A d v e r t i s i n g


Bu Dizileri izlediniz mi?