dizi izle

29 Nisan 2011 / Unutma Beni 657. Bölüm izle

1.Parça 2.Parça 3.Parça






Video saniye sonra yüklenecektir. Tanıtımı geç  »








14 Yorum 29 Nisan 2011 / Unutma Beni 657. Bölüm izle

  1. gs
    17:24 on Nisan 29th, 2011

    bitsin artık bu dizi

  2. tuna
    17:30 on Nisan 29th, 2011

    guzel

  3. alex
    18:25 on Nisan 29th, 2011

    ilkay melek çidem şeytan ben bu diziyi 1 ci bölümden beri seyrediyom o çideme gıcık kapıyo

  4. alex
    18:26 on Nisan 29th, 2011

    ilkay hamileligini aliye sölesin bence sonra ali derki bu cocigi kimden peydahladı

  5. ömer
    20:50 on Nisan 29th, 2011

    diziyi ilk bölümünden itibaren seyrediyorum hiç bi bölümünü kaçırmadım şu ana kadar sperdi ama çiğdem olayı diziyi bozdu diye düşünüyorum ben ayrıca mehtap ve zaferin katil oldukları niye hala ortaya çıkmadı anlamış deilim katiller ortada geziyo senaristler ilkay ve aliyi ayırmaya çalışıyo senaristler düşün artık ali ve ilkayın yakasından bırakın mutlu olsunlarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  6. berat
    01:37 on Nisan 30th, 2011

    artık katiller busefer cezalarını çekecekler muzaffer bu sefer kurtulamıyacak

  7. songül
    12:01 on Nisan 30th, 2011

    gerçekten çoooooook güzel 657. bölümden beri izliyorum sinanı çoook seviyorum

  8. yusuf
    14:59 on Nisan 30th, 2011

    unutna beni 29 nişan izle

  9. gizem
    15:18 on Nisan 30th, 2011

    çiğdemden nefret ediyorum ilkay artık söyle hamile oldugunu ali seni terketmesin

  10. aysel
    18:07 on Nisan 30th, 2011

    diziyi en başından beri seyrediyorum ancak çok sıkıcı olmaya başladı oldukça saçmalaştı. çiğdem olayı saçma ve çok iğrençleşti.. ilkayla ali ayrılmamalı böyle giderse dizi izlenmez..

  11. hatice
    18:08 on Nisan 30th, 2011

    dizi çok güzel hiç kaçırmadan izliyorum lütfen çidem doğum da ölsun nefret ediyorum ilkay melek gibi çidem gibi bir pizlik bir kardeşi olmasın çidem diziden çıksın ne olur ilkayı rahat bıraksın mehtapıbile geçti kötülük te

  12. berfin
    18:10 on Nisan 30th, 2011

    çidem gebersin ne olurnefret ediyorumççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççgüzel bir dizi ama çidem ölsüm

  13. eygül
    14:33 on Mayıs 1st, 2011

    çiğdem gebersin

  14. gülay
    16:01 on Mayıs 1st, 2011

    yeter artık kimse birbirinden birşey saklamasın sıkıldık artık ali ile ilkay ayrılmasın ilkay seni çok seviyorum lütfen hamile oldugunu söylesin ayrıca emine nolur kenana aşık olsun şerifte ne buluyor 🙂

29 Nisan 2011 / Unutma Beni 657. Bölüm izle - Yorum Yaz

Adınız*
E-Mail Adresiniz:*
Yorumunuz:*

A d v e r t i s i n g


Bu Dizileri izlediniz mi?