dizi izle

18 Nisan 2012 / Unutma Beni 860. Bölüm izle






Video saniye sonra yüklenecektir. Tanıtımı geç  »




   
  

34 Yorum 18 Nisan 2012 / Unutma Beni 860. Bölüm izle

  1. sultan
    21:59 on Nisan 18th, 2012

    ya bu emine hamile değilmi kardeşim neden bunun karnı şişmiyo hiç artık özgür de ceylanı sevsin böyle bi gıcık çocuk varmı ya dizi artık ilerlesin bi zahmet ilkayın hala organları alınacak kaç bölümdür alıncaksa alınsın artık yani

  2. fatma
    23:13 on Nisan 18th, 2012

    nolur ilkaya bişey yapmasınlar ali ilkayı kurtarsın bu dizi hiç bitmesin ben çok seviyorum bu diziyi

  3. kezban
    23:53 on Nisan 18th, 2012

    fazla uzatılmasın yani tadında kalsın herkez sevdigne kavuşsun sacmalanmasın

  4. mukadder
    23:56 on Nisan 18th, 2012

    UNUTMA BENI DIZIYI GÜNDÜZ SERETME OLANAGIMIZ YOK CALIŞTIGIMIZDAN DOLAYI EGER MÜMKÜNSE SAAT AKSAM 21DE SEYRETMEK İSTIRORUZ AİLECE DUYARLIGINIZ ICIN TŞK EDERIZ SAYGILARIMLA

  5. akcagül
    23:57 on Nisan 18th, 2012

    o özgür denen piçin allah belasını versin emi ya ne biçim velet bu geri zekalı şey defolup gitsin diziden sinir oldum ya o çıkınca sinirlerim zıplıyo orospu çocugu ne biçim cocuk bu yaa terbiyesiz saygısız diziden atın lütfen istemiyoruz o piçi…..

  6. fez
    00:02 on Nisan 19th, 2012

    melteme sinir oluyom

  7. gökben
    00:05 on Nisan 19th, 2012

    yeter artık bu ilkay meselesini çok sıktınız biraz arka tarafa ilerleyelim az reklamla mümkünse meltemede gıck oldum cıkarın artık diziden ….

  8. Emmamai
    00:19 on Nisan 19th, 2012

    Dizi harika severek izliyorum ama su ilkay olayi amma uzattiniz hee bukadar da olmaz ki bir suru firsat gecti eline hala kurtulamadi sinirlerimiz harab oldu yeter bu kadar bolum ayni stres e ne gerek var yaa….tadi kacti

  9. alev
    00:24 on Nisan 19th, 2012

    ilkay gerızakalısı kendı ıstedı boyle olmasını fazla naz aşık usandırır

  10. zeynepnaz
    00:29 on Nisan 19th, 2012

    meltemin kim olduğu ortaya çıksın artık.diziyi bittirmeyin süper bir dizi…

  11. müzeyyen
    00:31 on Nisan 19th, 2012

    bu neee yaaaaa yeter artıkk kaç bölümdür .

  12. ravza
    00:40 on Nisan 19th, 2012

    hiç reklam olmasın

  13. DİLAA
    01:12 on Nisan 19th, 2012

    İlkaya ordan kurtulsunda şu meltemide evinden atsın yaaaaaa Meltem Ali ye iyi sırnaşıyor yaaaaa manyakmı ne bu kadın yalaklık yapıyor:)

  14. uslanmaz41
    01:44 on Nisan 19th, 2012

    slm bende arkadaşlara katılıyorum meltemle emine ilkay işini biraz fazla abartınız yeter ilerleyin artık dizi sıkmaya başladı içine etiniz dizinin bölüm bulamıyorsanız bitirin diziyi

  15. seval
    02:11 on Nisan 19th, 2012

    ilkayın böbreğimi alınıyor dalağımı alınıyor neresi alınacaksa alınsın artık yeter…

  16. nalen
    02:53 on Nisan 19th, 2012

    ilkay kurtulsun artık ilkay kurtulmasa ben bu diziyi bir daha izlemem meltemin yaptıkları çıksın artık yeter

  17. AYŞE
    03:17 on Nisan 19th, 2012

    nedir çok reklam veriyorsunuz simdide internettekilerede reklam reklam yüzünden diziyi seyretmicem konuyuda fazla uzatmayın sırlar ortaya çıksın yeter

  18. senem
    03:50 on Nisan 19th, 2012

    caliştıgım içn dızıyı seyredemıyorum aksam geldıgımde seyretmek ıstıyorum ama ınternetten yayınlamıyorsunuz 13 nısan ve18 nısan bölümler yayınlanmadı izlemek istıyorum bu konuda ılgılenırsenız sevınırım

  19. meryem
    04:06 on Nisan 19th, 2012

    bu diziyi herkez seviyor diye hep reklam yapıyorsunuz bi bilgisiyarda eksik kalmıştı onuda tam yaptınız artık izlemiyoruz reklamınızı kendiniz izleyin

  20. emel
    11:30 on Nisan 19th, 2012

    oynanan bölüm'leri neden hemen göstermiyorsunuz..reklamı kısa filimi uzatın lütfen gereksiz filimler çok uzuyor..

  21. akcagul
    11:34 on Nisan 19th, 2012

    alev,e kesinlikle katılıyorum ilkay gerizekalısı kendi istedi fazla naz aşık usandırır.salak kendini ne sanıyo bu gerizekalı….

  22. akcagul
    11:38 on Nisan 19th, 2012

    böbreginimi alıyolar dalagımı alıyolar alsınlarda kurtulsak atsınlar sonra çöpemi kör kuyuyamı,gerizekalı..

  23. nalan
    11:56 on Nisan 19th, 2012

    reklam arası dizi izlemekten bıktık. mümkünse daha az reklam…

  24. belgin
    13:11 on Nisan 19th, 2012

    18 nisanda yayınlanan bölüm daha internete inmedi merekla bekliyorum .doktora gitmem gerek ne olur biran önce yayınlansın. teşekkürler

  25. garip
    13:27 on Nisan 19th, 2012

    aptal ilkay polis hiçmiaklınagelmez şeytan meltemi arıyu

  26. asmin
    13:42 on Nisan 19th, 2012

    slm arkadaşlar bence bu dizi artık bitsin ilkayda ölsün kendisi istedi bunu ha bide o özgür müdür nedir oda diziden çıksın mümkünse…………………by allaha emanet olun

  27. hasret
    14:32 on Nisan 19th, 2012

    arkiler saçmalamayın lkay hiç diziden ayrılır mı o başrol oyuncu bi de dizi 21 de falan çıkmasın ne yapayımo arkadaş çalışıyosa o da internetten baksınmelteme ben de sinir oluyorum bide terbiyenizi bozmayın pis pis konuşmayın ayıp oluyor yani

  28. fatma
    15:19 on Nisan 19th, 2012

    ilkayinca genc yasinda yasamadigi kalmadi 🙂 bukdar sacmalik olmaz, cünkü hicbir insan bukadarina katlanamaz imkansiz

  29. sema
    16:53 on Nisan 19th, 2012

    salamlar her kese ilkay adami cox eseblewdirir.oz eli ile alini melteme verdi getdi indide ceksin cezasini meltem ise butun nervilerime isliyir

  30. Diğdem
    19:04 on Nisan 19th, 2012

    Yaaaaa yeter bu reklamlar ve neden part olarak yüklemiyrsuunuz anlamıyorum ki… Site rağbet görünce ne oldu başka yerden izlemesi zor değil sanki… Bundan sonra burdan bir daha asla izlemeyecem

  31. zuhal
    19:52 on Nisan 19th, 2012

    yaa lütfen yorumlar direk ekrana gelmesin. şu terbiyesiz konuşanları bir ayıklayın.oradaki çocuk özgür rolünde bir ailenin çocuğu… ne kadar terbiyesizsiniz onun kendi ailesi de bu yorumları okur diye hiç aklınızdan geçmiyor mu ???ne kadar ayıp, bu bir dizi arkadaşlar bir dizi.

  32. cemil
    20:29 on Nisan 19th, 2012

    yeter ama bu ne terbiyesizlik insanları deli etmenin ne anlamı var anlamıyorum ikide bir reklamm bu yüzden sizlerden nefret ediyoruzz birazz kısa kessenizz ,,,,,,,*****

  33. ayşegül
    20:43 on Nisan 19th, 2012

    ya çok saçma oldu bu dizi artık hiç ilerlemiyor hep reklam çok saçma oldu izlemiyoruz reklamlarınızı da kendiniz izleyim dizi yokki reeeklamm anca ilkayda gebersin kendi istedi bunu bir dizi izliyoduk oda saçma oldu bitsin artık

  34. emine
    15:13 on Nisan 20th, 2012

    akca gül alttarafı dizi canım yani sacma SAPAN SEYLER YAZMA BENCE YOK ÖZGÜR PİC GİBİ FELEN SOZLER AYIP YANI OLMAZ AMA CANIM VALA KAFAYI YEMISSİN KUSURA BAKMA BU KADAR BASİT YANI:) 🙂 GÜLYOM SADECE HAHAHAHAHAHAH

18 Nisan 2012 / Unutma Beni 860. Bölüm izle - Yorum Yaz

Adınız*
E-Mail Adresiniz:*
Yorumunuz:*

A d v e r t i s i n g

Bu Dizileri izlediniz mi?