dizi izle

14 Aralık 2011 / Unutma Beni 770. Bölüm izle

1.Parça 2.Parça 3.Parça






Video saniye sonra yüklenecektir. Tanıtımı geç  »




   
  

52 Yorum 14 Aralık 2011 / Unutma Beni 770. Bölüm izle

  1. seydihan
    18:42 on Aralık 14th, 2011

    iyice saçmaladılar artık bilgisayardaki kayıtları siliyo kadın ama nedense geri dünüşüm kutusuna bakmıyo ali ve hiç güzel şeyler oluyo bu dizide sıkmaya başladı iyicee

  2. seydihan
    18:47 on Aralık 14th, 2011

    yönetmese sesleniyorum yeter artık yaa ben bu diziyi çok seviyorum ama çok sıkmaya başladı ne olur güzel şeyler olsun artık . çiğdem ve meltem çok sıkıcı oldular bazen okadar saçmalıyolarki diziyi anlamak mümkün deyil herşey tersine gidiyo :(((((((

  3. mert
    18:50 on Aralık 14th, 2011

    ya yeterin artık çiğdemin yaptıkların dan sıkıldık filimden sıkılmaya başladık

  4. nursel
    19:02 on Aralık 14th, 2011

    çok beğeniyorum

  5. ramazan
    19:15 on Aralık 14th, 2011

    süper

  6. gülen turhanlı
    19:25 on Aralık 14th, 2011

    bir diziyi kötü yapmak için çok mu uğraşıyorsunuz.iki delinin hakkından kimse gelemiyor.bu diziyi hergün zevkle izliyordum ama artık cılkı çıktı.izleyenleri enayi mi sanıyorsunuz.izlemeye tahammül edemiyorum.

  7. türkan kaya
    19:53 on Aralık 14th, 2011

    Çok sevdiğim bir dizi idi ama artık pisikolojimizi bozmaya başladı.Biraz daha böyle devam ederse seyircilerini kaybedecek.Benden söylemesi.Artık seyretmek istemiyorum.Konumu bulamadınız.Delileri seyretmekten bıktık.

  8. nergis
    20:28 on Aralık 14th, 2011

    bir film bu kadar saçmalanabilir en fazla bence artık bitmeli önceden beğenerek izliyordum ama bu andan itibaren daha izlemem

  9. nur
    21:15 on Aralık 14th, 2011

    çiğdem ve meltemin her seferinde olayrlardan kurtulmasından sıkıldım ve meltem kaçtığı hastaneye nasıl oluyorda çiğdemi ziyarete gidebiliyor bu hastane güvenliği ve doktorları nerede o esnada çay saati mi bir de asuman rauf'un oğlu ile sevgili iken nasıl raufla evlenebiliyor biraz daha seneryoya özen gösterebilirmisiniz lütfen çok beğenerek izlediğimiz bu diziden sıkılmaya başladık artık

  10. iyat
    21:20 on Aralık 14th, 2011

    diziyi önceden takip ediyorduk ama şimdi okadar saçmalamaya başladılarki artık izlemiyoruz.yönetmene sesleniyorum bu diziyi biran önce bitirin artık

  11. caner
    21:27 on Aralık 14th, 2011

    çok saçmaladı artık biraz kötüler zarar görsün ilkayla ali mutlu olsun

  12. elif
    21:36 on Aralık 14th, 2011

    çigdemin saçmalıklarından ve çigdemden sıkıldık hep aynı sahneler..=)9

  13. gnlll
    21:55 on Aralık 14th, 2011

    ayyy evet artık tadında bırakın çiğdemle meltemın foyaları dökülsün şerifle emıne de bir araya gelsin ve dizi bitsin ki sıkmaya başladı artık nolur bıtsın..

  14. fatma
    22:11 on Aralık 14th, 2011

    bencede o kadarda saçmalık olmaz. sırf uzatmak için meseleleri okadar dolandırmanın anlamı olmaz. ali yere düşünce nasıl silineceğini düşünüyorsa …onları geri dönüşümden bırakın başka yazılımlarlada getirebilir. bizi ekranda boş yere oyalıyorlar. ben bu haftada ortaya çıkmazsa yaptıkları ARTIK İZLEMEYECEM YA.VE ÇEVREMDEKİLERİDE YÖNLENDİRECEM…APTALMIYIZ BİZ YA….BİZİ OKADAR OYALIYORLAR…

  15. MANUELA
    22:14 on Aralık 14th, 2011

    çiğdem hastaneden nasıl kaçıp ilkayın evine geliyor ve hiçbirşey olmamış gibi hastaneye geri dönüyor

  16. MANUELA
    22:20 on Aralık 14th, 2011

    tuhaf ankaradaki gelişmiş klinik yani bu sözlerime yorum bekliyorum

  17. dilek
    22:22 on Aralık 14th, 2011

    bu ğün izlerken artık ilkay kendini ispatlıyacak diye çok sevinmiştim.alinin kamera fikri çok iyiydi.ama kayıtların silinip uzaması beni sinir etti.yeter ama bi şekilde bilğisayarından ali o ğörüntüleri ğörsün.

  18. demet
    22:25 on Aralık 14th, 2011

    gerçekten çok saçma olmaya başladı iki deli bir olmuş herkesi uyutuyo kan tahlili sonucuyla oynadıkları yetmedi şimdi görüntüleri sildiler ve geri dönüşüm kutusuna bakmak aklına bile gelmiyo ki eve kamera koyacak kadar akıllı olan bi adam bunu nasıl akıl etmez saçmalık inşallah sonraki bölümde görür lütfen daha fazla saçmalamasın

  19. meral
    22:25 on Aralık 14th, 2011

    ya bu ne kamera kayitlarini siliyor ama nedense ali nin aklina geri donusum kutusuna bakmak gelmiyor cigdem ve meltem cok sikti bilinsin hersey ya mutfen…

  20. ayşe
    22:52 on Aralık 14th, 2011

    yeter artık ya sıktı ıyıce dızıde bır suru karekter var ama sadece 2 delıyı izliyoruz artıkbıtsın sıkılarak ızlıyorum sız sacmaladıkca. bu bölıumde işlerı bıtecek cıgdemle meltemın dedım ama yıne bır sacmalık buldunuz yanıyanı ilkay degıl ama izledıkce ben delırecem

  21. sude
    23:20 on Aralık 14th, 2011

    yeter sıkıldık lütfen artık anlasınlar şu iki deliyi

  22. sude
    23:28 on Aralık 14th, 2011

    yarın ali olayı anlamasa izlemeyeceyim bizide ilkay gibi aptallaştırdılar be yeteeeeeeeeeeeeeeeeeer

  23. ceren
    23:48 on Aralık 14th, 2011

    saçmaladınız artık pes diyorum .Buhaftada ilkay aklanmazsa kesinlikle izlemeyecegim.birinci bölümünden buyana bakıyorum İyce sıktınız.yeteeeeeeeeer 🙁

  24. tuba
    00:11 on Aralık 15th, 2011

    ben arada baktığım halde sıkıldım şu diziden bu oyuncular nasıl dayanıyor bu senaryoya hayret doğrusu:D

  25. birsen
    00:58 on Aralık 15th, 2011

    İyice saçmaladınız ve de abarttınız. Kenan ve Çiğdem yüzünden iyice nefret etmeye başladım bu diziden. UNUTMA BENİ 'nin ismini 'ÇİĞDEM VE KENAN'IN FENDİ HERKESİ YENDİ' olarak değiştirin bence… Artık izlememeye karar verdim yoksa sinir hastası olacağım………..

  26. şükran
    02:08 on Aralık 15th, 2011

    evet bende katılıyorum sacmaladıkca sacmalıyorsunuz artık hem kilnikleri hem evde iş yapan kişileri rencide ediyorsunuz bu kadar kolaymı bir hastaneden kacmak artı bir evde calişanım bende bu kadar sacmalıgı kimse yapamaz dogru ali gecmişi cözüyordu bir silinmiş kaydımı cözemedi nerde tunası o cözsün biraz mutluluk olsun iki delininyönetigine hayatı sadece sıkar onların icinde en akılısı atdalet hanımış bende bu sorun cözülmezse izlemeyecem izleyenlerede izletmeyecem en igrenci cigdem ve meldem yeter artıkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

  27. fadime
    02:10 on Aralık 15th, 2011

    yeterrrrrrrrrrrrrr artık ne bu saçmalık şu senaryoya çeki düzen verin artık güzelim diziyi mahvettiniz reyting için bukadar hile ve düzenbazlığa gerek yok

  28. şükran
    02:17 on Aralık 15th, 2011

    severek izlendi diye sevilerek akılda kalmalısınız meltemin ailesi yokmuydu hic aramadı onu hastanede yatarken çigdemi bu kadar akıl hastası bir kişiyi kim dinler sözünü biraz sacmalarken ailelerin izledini düşünün o cekmecelerde günlerce ilacı veriyor sadece gülünür cidemin igrenç gülüşü sadece mide bulandırıyor umarım izleyenlerinizi dikatete alırsınız sacmalıklara son verirsini yönetmen ve yazarlar…

  29. gül
    02:53 on Aralık 15th, 2011

    bu ne yaaaaa çiğdem hastaneden kaçıyo meltemin hareketleri bu ne yaaa ilk bölümünden beri izliyorum artık izlemicem böyle devam ederse kamera kayıtları ortaya çıkmaz böylece uzaaaaaar gider iyice saçmalamaya başladıı peees

  30. ebru
    03:05 on Aralık 15th, 2011

    Çiğdem meltem ve kenan yüzünden ıyice sıkıldık dizi uzasin diye çoook sacmaladiniz bu gün iyice gıcık oldum yarın ilkayin durumu duzelmazse o salaklarin foyası ortaya çıkmazsa birdaha izlemiyecegim. Izleyenleride izletmiyecem. Yönetmen bey yeter artık. Diziyi artık düzene sökün.

  31. sinem
    03:16 on Aralık 15th, 2011

    şu diziye annemin yüzünden katlanıyorum yoksa bir saniye bakmam. o kadar çok saçmaladılar ki böğğğ diyorum artık. bi şeyi sakız gibi uzatıyosunuz

  32. özlem
    03:18 on Aralık 15th, 2011

    biz izliyenlere diyosunuz ki o kadar olmicak şeyleri olduruyoruz ve nekadar sıkıcı bi hale sokabiliyoruz. sizlerde artık izlemeyin diyosunuz baydınız keyifle degil ıyyyy diye izliyoruz.bu kadar saçmalamak size keyif verebilir ama bizi baydı lütfen yorumları dikkate alın umarım bu yorumlardan haberiniz vardır ……

  33. nermin
    03:49 on Aralık 15th, 2011

    arkadaşlar size katılıyorum bir iş adamı nasıl bukadar saf olabilir ya geri dönüşüm kutusuna nasıl bakmaz nasıl kamereyyı görür hemen piskolojim bozuldu artık arkadaşlar izlemicem artık bu senaryoyu kesin 15 yaşında bir cocuk yazmıtır

  34. nermin
    03:51 on Aralık 15th, 2011

    ankadara gidip seti basacam vala

  35. elif
    10:22 on Aralık 15th, 2011

    bende beğenerek izliyodum ama yeter artık bi filmde bu kadarmı saçmalanır yeter çıkartın artık şu çiğdemi film den yoksa hiç kaçırmadığım film i bi daha izlemicem

  36. asu
    11:34 on Aralık 15th, 2011

    ben başladıgı günden beri izliyorum ama meltem geldikten sonra dizi sıkmaya başla nasıl herşey anlaşılmıyo hiçmi kimse mutfakta bir iş yapıp o ilaçları görmüyo bencede yeterli bu kadar izleycilerini kaybettiniz buna bir son verin ali ila ilkay mutlu olsun emine ile serif kavuşsun dizi nerden nereye geldi

  37. songüll
    12:49 on Aralık 15th, 2011

    her bölümde eşim benle dalga geçiyor. bak yine kapı dinlenir şimdi çiğdem yine bu iştende sıyrılır diye. valla kabak tadı verdi iyice. senaryoyu yazanlar size söylüyorum bizi ne zannediyorsunuz birçok arkadaşım dizinizi bıraktı. artık bir çözüm düşünün….

  38. Unuturum Seni
    14:51 on Aralık 15th, 2011

    ßu Nasıl Dizi Nasıl Seneryoyu Yazan Gerizekalilar Harbi 🙂

  39. öznur
    16:02 on Aralık 15th, 2011

    yeter artık çok sıktınız bu kadar saçmalık olmaz.bizi iyice salak yerine koydunuz.filmi uzatmak için iyice saçmaladınız hiçmi bişey yolunda gitmez.artık izlemicem.amacınız izleyicimi kaybetmekti iyi ozaman başardınız.SENARİSTLERE SESLENİYORUM YUUUHHHHH

  40. betül hıdır
    16:18 on Aralık 15th, 2011

    bu ne iğrenç dizi ya insanları aptal yerine koymaya utanmıyolarmı güya bilgisayar yere düştü ve kayıtlar silindi ya ne kadar saçma ne kadar rezil hep tesadüf yani kötüler iş yapıyor iş bitince saniyesinde iyiler geliyor bak sen bu işe artık bu dizi izlenmez yeter artık milleti aptal yerine koyduğunuz

  41. nermin
    16:39 on Aralık 15th, 2011

    ya yeter artık bu kadarda saçmalık olmaz dün sinirden delirdim bu kadarda olmaz meltemi bulsam öldürecem vallahi o şekerede sinir oldum daha izlemem artık ne böyle saçma oldu iyice uzatdılar iyice bizimle dalga geciyorlar iyicene

  42. MÜJGAN KARTAL
    16:51 on Aralık 15th, 2011

    arkadaşlara katılıyorum iki delinin hakkından gelemiyorlar bi insana bu kadarnmı kötülük yapılır yönetmende saçmalamaya başladı bişey degil kaynanam sinirinden kuduracak sizin yüzünüzden artık iyi şeyler olsun çigdemin ve meltemin saçmalıklarına son verin yeter artık seyretmekten sıkıldık artık

  43. yener
    17:08 on Aralık 15th, 2011

    dizide şimdiye kadar ne saçmalık ne kadar varsa oldu konu çiğdem ve meltem başka bişey yok 2 mıy mıy insan 5 yaşındaki çocuk mu bu senaryuyu yazAN kişi sonunda diziyi izleyecek tek 1 seyirciniz kalmayacak bilginize

  44. tekbas
    17:14 on Aralık 15th, 2011

    filmi beğnerek izliyordum.artık bu kadar saçmalık yeter.insanları salak yerine koymayın.bu filimde hiç mi iyi bir şey olmaz ya.alinin saçmalıkları bize kalp kırizi geçirdecek yakında.meltemle çiğdemin şaçmalıkları artık son bulsun.sıkıldık.bu gidişle filmi kimse izlemiyecek.

  45. samet
    17:16 on Aralık 15th, 2011

    ya yeter arkıt çıkarın şu pıslıkleri yoksa ızlemeyecegım bune ya malsınız

  46. zeliha
    17:24 on Aralık 15th, 2011

    Ayşem Özge Yoldaş, Baran Yıldırım, Bülent Yıldız, Diğdem Şenyücel, Eylem Akbaş, Faruk Emre Özünlü, Gizem Altunay, Güner Erdoğan, Gürcan Gündoğdu, Hazel Sevim Ünsal, Melike Kuyumcu, Merve Ateşoğlu, Seda Çakır, Tolga Aydoğan, Tunahan Civelek, Vural Balıkçı bunlar senaryıyu yazanlarmış ama hiç te kusura bakmasınlar hepsini toplasanız adam gibi bir senaryo yazacak kişi yok aranızda böyle dizi olmaz çok saçmaladınız ilk günden beri izliyordum artık izlemeyi bırakıyorum sebebi sizsiniz

  47. nejla
    18:18 on Aralık 15th, 2011

    ya yeterartık bitirin bu diziyi kimse izlemesin oyuncular değil izliyenler oynuyor ya bitsin yada bu kadar saçmalamasınlar……son.

  48. nejla
    18:26 on Aralık 15th, 2011

    fox ta çok güzel diziler var unutma beni ye gerek yok kaldırın şunu artık.yeetteerr.

    milleti bu kadar köretmeyin.

  49. aylin
    18:53 on Aralık 15th, 2011

    yorumlara katılıyorum bu kadar da olmaz kii insanları aptal yerine koyuyorsunuz dizi bitecekse bitsin artıkkkk!!!!

  50. çağdaş
    21:11 on Aralık 16th, 2011

    yeter artık ama bu ne ya hep kötüler mi kazanacak bu dizi sıkmaya başladı artık bir an önce ilkayla ali mutlu olsun şerifle emine evlensin

  51. MANUELA
    22:17 on Aralık 21st, 2011

    berfu öngören canım seni çok ama çok beğeniyorum seviyorum aynı zamanda cüneyt meteyide

  52. yaren
    16:04 on Aralık 31st, 2011

    çok güzel bir diz

14 Aralık 2011 / Unutma Beni 770. Bölüm izle - Yorum Yaz

Adınız*
E-Mail Adresiniz:*
Yorumunuz:*

A d v e r t i s i n g

Bu Dizileri izlediniz mi?